کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین ، بذری و قاسمی دو طلایی ایران

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات جام کرکین با دو مدال طلای احمد بذری و کمیل قاسمی به کارش انتها داد.

کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین ، بذری و قاسمی دو طلایی ایران

به گزارش خبرنگاران ، تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب 2 مدال طلا به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین خاتمه داد. رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روزهای 15 تا 17 شهریورماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار گردید.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران که با دعوت فدراسیون کشتی روسیه و با پرداخت هزینه کامل از سوی برگزار کنندگان، در این رقابت ها حضور یافته بود با کسب 2 مدال طلای احمد بذری و کمیل قاسمی در اوزان 86 و 125 کیلوگرم به کار خود در این مسابقات خاتمه داد.

در وزن 125 کیلوگرم کمیل قاسمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر اینکار یرموکامبت از قزاقستان را از پیش رو برداشت. او در دور بعد نیز مقابل گنادی کودینوویچ از آلمان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قاسمی دراین مرحله نیز با نتیجه 11 بر صفر ابراگیم سعیداف از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. او در دیدار فینال زولبو ناتساگسورن دارنده مدال نقره و برنز آسیا از مغولستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری در دور اول مقبال ایوان بوریسوف از روسیه با توجه به مصدومیت و حاضر نشدن این کشتی گیر به پیروزی رسید وی در دور بعد اویتومن اورگودول نایب قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از مغولستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بذری در این مرحله ویلو هینو از فنلاند را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. بذری در این دیدار مقابل آرسن علی موسالالیف قهرمان جوانان دنیا و قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

5،600

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 37

به "کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین ، بذری و قاسمی دو طلایی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین ، بذری و قاسمی دو طلایی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید