کمیسیون عمران شنبه با وزیر پیشنهادی راه جلسه دارد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: باتوجه به رویکرد و برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی راه، تا به امروز نظر کمیسیون در خصوص ایشان مثبت است اما روز شنبه کمیسیونی جلسه ای دیگر برای اتخاذ تصمیم نهایی و کارشناسی با ایشان خواهد داشت.

کمیسیون عمران شنبه با وزیر پیشنهادی راه جلسه دارد

سید ابوالفضل موسوی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تشریح جلسه روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس گفت: در این جلسه آقای محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون حضور یافتند. ایشان برنامه های خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کردند. نمایندگان نیز سوالات خود را مطرح کردند.

وی در ادامه اعلام کرد: قرار شد در روز شنبه جلسه دیگری با وزیر پیشنهادی برگزار گردد چرا که کمیسیون عمران به طور تخصصی با این وزارت خانه در ارتباط است و نمایندگان در مجلس از اعضای کمیسیون عمران سوالات خود را در این زمینه می پرسند.

نماینده مردم یزد در مجلس توضیح داد: قرار شد در جلسه روز شنبه تصمیم قطعی و کارشناسی در خصوص وزیر پیشنهادی گرفته گردد اما تا به امروز با توجه به رویکرد و برنامه هایی که وزیر پیشنهادی ارائه داده است نظر کمیسیون نسبت به ایشان مثبت است.

وی ادامه داد: در ادامه نیز وزیر نیرو در کمیسیون حضور یافتند و برنامه های وزارتخانه در خصوص آب و فاضلاب را توضیح دادند. در ادامه نیز نیازهای وزارتخانه و گزارشی برای تامین بودجه سال 98 ارائه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 70

به "کمیسیون عمران شنبه با وزیر پیشنهادی راه جلسه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون عمران شنبه با وزیر پیشنهادی راه جلسه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید