شروع صدور کارت سوخت المثنی، چه کسانی می توانند کارت سوخت بگیرند؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران چند وقت پیش سامانه صدور کارت سوخت بدون هیچ توضیحی از کار افتاد و حالا خبرگزاری صداوسیما خبر از راه اندازی مجدد آن تا خاتمه هفته بعد می دهد. فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش و توزیع فرآورده های نفتی در همین باره به خبرنگاران می گوید: این سامانه باید از نظر امنیتی دوباره به روزرسانی می شد تا از حملات دوباره جلوگیری گردد.

شروع صدور کارت سوخت المثنی، چه کسانی می توانند کارت سوخت بگیرند؟

سخنگوی شرکت ملی پخش و توزیع فرآورده های نفتی بیان می نماید: ما سامانه ای برای درخواست کارت المثنی داشته ایم. بعد از اتفاقی که برای سامانه هوشمند سوخت گیری افتاد ترجیح دادیم سامانه را به روزرسانی کنیم تا از حملات مشابه پیشگیری گردد.

کاهی ادامه داد: این سامانه از ابتدای هفته بعد، دوباره آغاز به فعالیت می نماید.

چه کسانی می توانند کارت المثنی دریافت نمایند؟

او فرآیند صدور کارت سوخت را آنالیز می نماید: اگر کارت سوخت فردی مفقود یا گم شد، این فرد باید مدارک شناسایی خود و مدارک ماشین را به همراه بیمه نامه به دفاتر پلیس + 10 می برد و تقاضای صدور کارت سوخت المثنی می کرد.

یعنی همه رانندگان واجد شرایط می توانند طبق همین فرآیند، کارت سوخت المثنی دریافت نمایند.

کاهی اعلام می نماید: ابتدای سهمیه بندی درخواست ها خیلی زیاد بود و این اواخر، پیش از اختلال به وجود آمده، روزانه بین 5 تا 10 هزار درخواست صدور کارت سوخت، ثبت می شد.

او در آخر ابراز امیدواری می نماید: مسئله ای در صدور کارت سوخت المثنی در کشور وجود ندارد و همه مردم به راحتی، می توانند کارت سوخت دریافت نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1965

به "شروع صدور کارت سوخت المثنی، چه کسانی می توانند کارت سوخت بگیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع صدور کارت سوخت المثنی، چه کسانی می توانند کارت سوخت بگیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید