جوانان بحرینی در سالگرد انقلاب 14 فوریه : شکست نخواهیم خورد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مردم بحرین در سالگرد انقلاب 14 فوریه با وجود حاکم شدن فضای سرکوب و خفقان کامل بر ادامه مبارزات خود برای رسیدن به خواسته های مشروع و قانونی خود تاکید کردند.

جوانان بحرینی در سالگرد انقلاب 14 فوریه : شکست نخواهیم خورد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از منابع بحرینی، همزمان با سالروز انقلاب چهاردهم فوریه 2011، مردم به ویژه جوانان بحرینی در سایه فضای خفقان و سرکوب حاکم بر این کشور تظاهرات کردند.

جوانان بحرینی در تظاهرات خود شعار در راستا پیروزی، شکست نخواهیم خورد را فریاد زدند. این تظاهرات در شهرک البلاد القدیم در آستانه سالگرد انقلاب 14 فوریه برگزار گردید.

مردم بحرین با وجود گسترش موج سرکوبگری و خفقانی که رژیم آل خلیفه به وجود آورده است، همچنان بر تحقق اهداف انقلاب مسالمت آمیز خود تاکید می نمایند.

چهاردهم فوریه 2011 میلادی، شراره های انقلاب مسالمت آمیز مردم مسلمان بحرین علیه رژیم وابسته و مزدور آل خلیفه روشن شد، اما با دخالت نظامی آشکار عربستان و متحدان عربی و غربی اش، رژیم حاکم بحرین اقدامات خشونت بار خود برای سرکوب این قیام صلح آمیز را شروع کرد که تا کنون شمار زیادی از شهروندان شهید، زخمی، بازداشت یا مفقود شده اند و این موج سرکوبگری همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 786

به "جوانان بحرینی در سالگرد انقلاب 14 فوریه : شکست نخواهیم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان بحرینی در سالگرد انقلاب 14 فوریه : شکست نخواهیم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید