سالن های استاندارد ملی و آسیایی تبریز میزبان مسابقات دانش آموزان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، فرشید آرمیان ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی سرپرستان کاروان های ورزشی از 30 استان کشور در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی گفت: تبریز بارها از چنین مسابقاتی به خصوص در حوزه آموزش و پرورش میزبانی نموده و همیشه میزبان شایسته ای برای مسابقات و المپیاد ها بوده است.

سالن های استاندارد ملی و آسیایی تبریز میزبان مسابقات دانش آموزان

با تور مالزی و سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

وی اضافه کرد: تبریز سال گذشته نیز میزبان همین رقابت ها بوده که سال جاری نیز با وجود زمان کوتاه برای میزبانی توانسته به خوبی از عهده این کار برآید و کوشش داریم در این دوره از مسابقات ارزیابی هایی برای میزبان و هم استان های شرکت نماینده داشته باشیم و حتی عملکرد فدراسیون دانش آموزی نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد تا نقاط ضعف با استفاده از نتایج ارزیابی ها بر طرف گردد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی اضافه کرد: شعار این دوره از مسابقات ورزشی دختران سراسر کشور رضایت، سلامت و امنیت، از منزل تا منزل است که امیدواریم این شعار به طور کامل عملی گردد.

آرمیان با بیان اینکه کمیته انظباطی مسابقات برای رسیدگی به اعتراض احتمالی تیم ها تشکیل شده، گفت: در این دوره از مسابقات، کلاس های آموزشی برای مربیان و داوران نیز پیش بینی شده که علاقمندان می توانند در این کلاس ها شرکت نمایند.

برگزاری مسابقات در سالن های استاندارد

دبیرکل بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه مسابقات این دوره در سالن های استاندارد ملی و آسیایی تبریز برگزار می گردد، گفت: در این رقابت ها سعی بر این است تا از سالن هایی در سطح کلانشهر تبریز استفاده کنیم که با استاندارد ملی و آسیایی فعالیت می نمایند.

وی در ادامه اضافه کرد: بلافاصله بعد از ابلاغ میزبانی به تبریز، در ستاد اصلی المپیاد با سه معاونت سعی کردیم از تمامی ظرفیت های استان در این زمینه استفاده کنیم که بر این اساس هم سالن های ورزشی و همچنین محل اسکان و خوابگاه ها در حد استاندارد ملی تعبیه شده به طوری که دانشگاه تبریز به عنوان محل اسکان تیم ها درنظر گرفته شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی توضیح داد: بعضی از رشته ها در سالن های موجود در دانشگاه تبریز برگزار می گردد و برای بعضی دیگر از رشته های ورزشی بهترین سالن های سطح شهر در نظر گرفته شده است.

صادقی در مورد مراسم افتتاحیه این رقابت ها نیز گفت: افتتاحیه این مسابقات 25 مردادماه رأس ساعت 18 در سالن ژیمناسیوم دانشگاه تبریز برگزار می گردد و در ادامه برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی برای مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر

معاون فرهنگی بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور نیز در این جلسه گفت: در این دوره از مسابقات برنامه های متنوع فرهنگی برای برای بهره مندی دانش آموزان از روزهایی که در تبریز حضور دارند، تدارک دیده شده است.

داریوش حکیمی اضافه کرد: برگزاری نماز جماعت توسط روحانی در فضای باز دانشگاه، برگزاری دعای توسل، جلسات پاسخ به شبهات دینی و سئوالات دانش اموزان، جنگ های شبانه، نور افشانی، برنامه های متنوع فرهنگی هنری، اجرای موسیقی، اجرای مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های پیش بینی شده هستند.

معاون فرهنگی بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در انتها توضیح داد: برگزاری تورهای گردشگری بر اساس برنامه ریزی انجام می گردد و نمایشگاه فروش کتاب و محصولات فرهنگی با 30 درصد تخفیف و نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه سوغات و چادر عشایر نیز در محل مسابقات دایر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 679

به "سالن های استاندارد ملی و آسیایی تبریز میزبان مسابقات دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن های استاندارد ملی و آسیایی تبریز میزبان مسابقات دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید