سونی مشغول ساخت یک گوشی مجهز به 6 دوربین اصلی است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تعبیه دوربین سه گانه در پنل پشتی پرچم داران دیگر چندان عجیب به نظر نمی رسد و گلکسی نوت 10 پرو هم ظاهرا از دوربین چهارگانه بهره می برد و در این زمینه نوکیا 9 با داشتن دوربین پنج گانه همچنان در این رابطه در رتبه اول واقع شده است. حالا اگر این شایعه صحت داشته باشد، سونی هم می خواهد از قافله عقب نیفتد و برای این موضوع رکوردشکنی کند.

سونی مشغول ساخت یک گوشی مجهز به 6 دوربین اصلی است

طبق اعلام یکی از کاربران توییتر به نام Max J که به ارائه اخبار موثق در خصوص محصولات سامسونگ شهرت دارد، سونی در حال حاضر مشغول توسعه یک گوشی اکسپریا است که از 6 دوربین اصلی بهره می برد. هنوز معلوم نیست که چینش آن ها چگونه خواهد بود-تصویر اصلی این مطلب یک تصویر فرضی است-و گویا در بالای نمایشگر هم دوربین سلفی دوگانه تعبیه می گردد.

همانطور که گفتیم هنوز اطلاعات چندانی از این دوربین ها منتشر نشده اما با توجه به روند فعلی دوربین های چندگانه، مطمئنا شاهد ترکیب دوربین معمولی، دوربین تله فوتو و دوربین اولترا واید خواهیم بود. ضمناً مطمئنا باید انتظار تعبیه سنسور سه بعدی ToF را هم داشته باشیم. دو سنسور باقی مانده هم شاید از نوع سیاه وسفید باشند تا بتوانند جزییات تصاویر ثبت شده در محیط های تاریک را افزایش بدهند. در پنل جلویی هم ظاهرا دو دوربین سلفی تعبیه می گردد که به احتمال زیاد متشکل از یک دوربین معمولی و یک دوربین واید خواهند بود.

این گوشی هنوز در مراحل اولیه توسعه واقع شده است و به همین خاطر طراحی آن نهایی نشده است. اما با توجه به رویکرد سونی در قبال اکسپریا 1 و گوشی میان رده اکسپریا 10، احتمالا این گوشی جدید هم از نمایشگر دارای نسبت تصویر 21:9 بهره می برد. البته از آنجایی که تاریخ عرضه این گوشی اعلام نشده، به نظر می رسد در اواخر 2019 یا اوایل 2020 معرفی خواهد شد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 215

به "سونی مشغول ساخت یک گوشی مجهز به 6 دوربین اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی مشغول ساخت یک گوشی مجهز به 6 دوربین اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید