مربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری: بیشتر افراد کمیته فنی از کارمندان خود فدراسیون هستند!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری گفت: در جلسه فنی فدراسیون شرکت نکردم چون احساس کردم نظراتم اثر بخشی لازم را ندارد و در نهایت فدراسیون تصمیمات خود را اجرایی می کند.

مربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری: بیشتر افراد کمیته فنی از کارمندان خود فدراسیون هستند!

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

ادگار شمعونیان در گفت و گو با خبرنگاران درباره علت شرکت نکردن خود در جلسه فدراسیون دوچرخه سواری بیان نمود: به صورت تلفنی به جلسه دعوت شده بودم، اما تصمیم گرفتم شرکت نکنم. من قبلا در جلساتی حاضر می شدم و نظرات کارشناسی خود را می دادم اما در نهایت فدراسیون نظرات خود را اجرا می کرد. احساس می کنم فدراسیون این نظر را داشت که تصمیمات خودش درست تر است. از این رو احساس می کنم نظرات کارشناسی برای فدراسیون اثر بخشی لازم را ندارد و در جلسه شرکت نکردم.

شمعونیان در پاسخ به این پرسش که فکر می کند کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری با توجه به نفراتی که در آن عضو هستند، بار فنی لازم را داشت، شرح داد: دو نکته در مورد کمیته فنی فدراسیون برای من روشن شده است. اول اینکه اگر نگاهی به چهارچوب کمیته فنی بیندازید متوجه می شوید بیشتر نفرات را کارمندان خود فدراسیون تشکیل می دهند. رییس، دبیر فدراسیون، نایب رییس، رییس سازمان لیگ، نایب رییس بانوان ، مدیر تیم های ملی و مشاور رییس. درواقع حدود 20-30 درصد افراد، خارج از فدراسیون بودند. در حالی که نظر من این است باید بیشتر افراد خارج از فدراسیون کمیته فنی را تشکیل دهند و رییس کمیته،نظرات کارشناسی آن افراد را بگیرد و در بخش هایی که می تواند مفید باشد استفاده کند اما این مسئله در کمیته فنی فدراسیون کم رنگ است و جلسات بیشتر شبیه جلسات درونی فدراسیون است.

او ادامه داد: نکته دوم این است همانطور که گفتم بیشتر افراد کمیته فنی از کارمندان و حقوق بگیران خود فدراسیون بودند از این رو آنها هم همان رویکرد فدراسیون را دنبال می کردند و در نهایت تصمیمات فدراسیون اجرایی می شد. از نظر من کمیته فنی باید قوی تر شود و نظرات کارشناسی افراد اجرایی شود اینکه افراد نظر بدهند اما اجرایی نشود کمیته فنی هم خروجی خاصی ندارد.

مربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری در مورد دیگر مسائل دوچرخه سواری گفت: در بخش های مختلف از مالی و اسپانسرینگ گرفته تا آموزش و باشگاه داری و تامین تجهیزات می توان حرفهای زیادی زد. در بخش آموزش تدریس مدرسان از سه، چهار دوره به یک دوره در سال کاهش پیدا کرده است که من مخالفم چون تدریس به مدرسان کمک می کند خودشان را به روز کنند و کاهش تدریس باعث از بین رفتن انگیزه ها می شود و در نهایت در بخش آموزش خلل وارد می کند.

او ادامه داد: در مورد تجهیزات داوری و مسابقات بارها با مسئول لیگ و داوری صحبت کردیم و گفتند قرار است از تجهیزات به روز استفاده شود اما این اتفاق نیفتاده است. در استفاده از مربیان و نفرات متخصص و فنی در کمیته های مختلف هم فدراسیون چهارچوبی در نظر گرفته که باعث شده افراد فنی زیادی که می توانند کمک حال فدراسیون باشند دور مانده اند و در نهایت ضعف در استفاده از منابع انسانی متخصص در فدراسیون می تواند منجر به کاهش کارایی و اثربخشی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1036

به "مربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری: بیشتر افراد کمیته فنی از کارمندان خود فدراسیون هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری: بیشتر افراد کمیته فنی از کارمندان خود فدراسیون هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید