پیدا کردن اپل واچ، یک سال پس از گم شدن در دریا!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نجات اپل واچ با یاری Find My

بسیاری از داستان ها درباره افرادی که دستگاه های اپل خود را پس از گم شدن در شرایط سخت باز یافته اند، روایت شده است. جرد بریک یکی از این افراد است که توانست با یاری Find My اپل، اپل واچ خود را پس از بیش از یک سال از دست رفتن در دریای کارائیب، باز یابد.

پیدا کردن اپل واچ، یک سال پس از گم شدن در دریا!

گم شدن اپل واچ در اقیانوس

بریک داستان خود را در ویدیویی در یوتیوب منتشر نموده است. به گفته او، این حادثه در ژوئن 2022 و در جریان یک سفر به کارائیب برای جشن تولد پسرش رخ داد. او و پسرش اپل واچ های نو خریداری نموده بودند تا بتوانند بدون احتیاج به تلفن همراه با یکدیگر در ارتباط باشند.

بریک می گوید که عادت داشت روزی دو بار بدون درآوردن اپل واچ از مچ دستش به غواصی برود. اما یک روز پس از بازگشت از غواصی، متوجه شد که اپل واچش روی مچش نیست.

او گفت: داشتم از آن استفاده می کردم و یکهو ناپدید شد، از مچم لغزید و به آب افتاد. در آن لحظه متوجه نشدم، چون خیلی مجذوب زیبایی آنجا بودم.

پیدا شدن اپل واچ

بریک از قابلیت Find My اپل استفاده کرد تا دستگاهش را به عنوان گم شده علامت گذاری کند. او همواره خیال می کرد که کسی اپل واچ را پیدا نموده و به او باز می گرداند، هرچند باور نمی کرد که این اتفاق واقعاً بیفتد. اما این رخ داد.

در دسامبر سال گذشته، او پیامی صوتی از شخصی در کارائیب دریافت کرد که مدعی بود اپل واچ او را پیدا نموده است. دستگاه هنوز کار می کرد و به لطف Find My، پیامی با شماره تلفن بریک نمایش داده شده بود. این فرد اپل واچ را به صاحبش در کالیفرنیا ارسال کرد و بریک تأیید کرد که ساعت گمشده اش است و هنوز کار می نماید.

بریک با شادی گفت: خیلی شگفت انگیز است. از جاناتان در کارائیب بابت پیدا کردن، تماس گرفتن، ارسال و بازگرداندن آن تشکر می کنم و از اپل بابت ساختن چنین تکنولوژی شگفت انگیزی که کار می نماید، سپاسگزارم.

نجات های دیگر با Find My اپل

سال گذشته، دو داستان مشابه دیگر درباره اپل واچ منتشر شد. در یکی از آنها، مردی ساعتش را در یک سفر دریایی گم کرد و در خصوص دیگر، یک خواننده پس از غواصی در یک دریاچه، اپل واچ اولترایش را از دست داده بود. در هر دو مورد، Find My به آنها یاری کرد تا اپل واچ خود را بازیابند.

Find My اپل حتی به صورت آفلاین نیز با ارسال سیگنال به دستگاه های اپل نزدیک کار می نماید. بنابراین، مهم است که این ویژگی را در دستگاه های خود فعال کنید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 تیر 1403 بروزرسانی: 23 تیر 1403 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2355

به "پیدا کردن اپل واچ، یک سال پس از گم شدن در دریا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا کردن اپل واچ، یک سال پس از گم شدن در دریا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید