چالش اصلی برنامه سلام تهران جلب رضایت مخاطب است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تهیه کننده برنامه سلام تهران گفت: چالش اصلی برنامه سلام تهران جلب رضایت مخاطب است و امیدواریم کوشش هایمان مورد توجه قرار گیرد.

چالش اصلی برنامه سلام تهران جلب رضایت مخاطب است

علی شعبانی تهیه نماینده برنامه سلام تهران گفت: فصل نو برنامه صبحگاهی سلام تهران از مهر همزمان با شروع ماه ربیع الاول شروع شد، محتوای برنامه با رویکرد نشاط و آگاهی و تمرکز به مقوله دین و اخلاق طراحی و نگارش می گردد. از دیگر نکات قابل توجه سری نو این برنامه دکور آن است که با استفاده از نماد های مرکز ساخته شده است.

وی اضافه کرد: چالش اصلی برنامه جلب رضایت مخاطب است که امیدوارم کوشش خالصانه دوستان در تیم سلام تهران و دغدغه مندی مدیر شبکه و مدیر گروه برنامه ساز مورد توجه قرار گیرد.

شعبانی مطرح نمود: در مجله صبحگاهی سلام تهران که با تغییراتی نسبت به ادوار گذشته روی آنتن می رود، اخبار و اتفاقات روز و تیتر مطبوعات مرور شده و تحلیل می شوند. وظیفه اصلی انتقال مفاهیم قابل انتقال در راستای اهداف از پیش معین شده بر عهده مجریان برنامه است.

این تهیه نماینده درباره اجرای برنامه شرح داد: اجرای فصل نو سلام تهران را مصطفی امامی به عهده دارد، با توجه به اینکه برنامه محصول گروه تهران و شهروندی شبکه تهران است، مسائل مختلف کشور با تمرکز بر مرکز آنالیز گردد. به همین دلیل، مجریان و کارشناسان متنوعی میز های مختلف ورزش، فرهنگ، بین الملل و … را اجرا می نمایند.

وی اضافه کرد: مصطفی امامی و صدیقه مرادی مرور روزنامه های صبح را نیز به عهده دارند، مرادی بخش کافه و آشپزخانه این برنامه صبحگاهی نیز اجرا می نماید. حافظ کاظم زاده و افشین عبداللهیان نیز مجری کارشناس بخش ورزشی هستند.

شعبانی مطرح نمود: موضوعات و موارد مربوط به استان تهران، جمعیت، حقوق، سواد رسانه، سلامت، آنالیز مسائل سیاسی، هوای پاک، تعلیم و تربیت و روانشناسی از اهم موضوعات قابل پرداخت در برنامه است.

برنامه صبحگاهی سلام تهران به تهیه نمایندگی علی شعبانی و مازیار مهاجر سلطانی شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 10 صبح از آنتن شبکه پنج سیما پخش می گردد.

خبرنگاران فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2197

به "چالش اصلی برنامه سلام تهران جلب رضایت مخاطب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش اصلی برنامه سلام تهران جلب رضایت مخاطب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید