5 راه برای ایجاد روابط کاری و شخصی بهتر

به گزارش مجله زیبایی زندگی، معروف است که افراد شاد، زندگی بهتری دارند و این مسئله در تعامل با افراد، همکاران و خانواده اهمیت زیادی دارد.

5 راه برای ایجاد روابط کاری و شخصی بهتر

در این گزارش پنج راه ساده و جادویی برای ایجاد روابط بهتر که به طرز شگفت انگیزی بر راحتی شما، چه در خانه، چه در محل کار و چه در تمام زندگی تأثیر می گذارد، معرفی شده است.

1- ستایش و تمجید از دیگران

ستایش کردن دیگران فوق العاده است و کلمات محبت آمیز دارویی عالی برای روابط هستند. مخاطبان شما به نحوه تعریف و تمجید شما اهمیت نمی دهند، بلکه به کیفیت تعریف و تمجید اهمیت می دهند. هر چه تمجید بیشتر باشد، احساس بهتری در فرد مورد تمجید ایجاد می گردد.

صرف نظر از اینکه آیا برترین کلمات را برای گفتن پیدا نموده اید، در زمان های مناسب از تمجید کردن دست نکشید. زیرا تحقیقات ثابت نموده است که افراد اطراف شما با تعریف و تمجید احساس شادی بیشتری خواهند کرد و رابطه مثبت افزایش می یابد که در مقابل رضایت شما را به همراه خواهد داشت.

2- قدردانی خود را ابراز کنید

روانشناسان می گویند که ابراز قدردانی باعث می گردد طرف مقابل احساس ارزشمندی کند و در نتیجه زمانی که احساس نمایند کاری که انجام می دهند تفاوت مثبتی ایجاد می نماید، رفتار مثبت آن ها با شما تقویت خواهد شد.

3- بدون علت ارتباط برقرار کنید

بیشتر مردم فکر می نمایند که تماس گرفتن و احوالپرسی از اطرافیان برای آن ها اهمیت زیادی ندارد، ولی واقعیت عکس آن است.

تحقیقات نشان داده است که این رفتار افراد را بسیار به شما نزدیک می نماید، زیرا به حفظ و ایجاد روابط قوی یاری می نماید.

4- هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید

اگر کسی از شما لطف بزرگی می خواهد، روی کار هایی که نمی توانید انجام دهید تمرکز نکنید، بلکه به کار هایی که می توانید انجام دهید فکر کنید.

آنچه را که می توانید ارائه دهید، ارائه کنید؛ زیرا کسانی که نیازمند هستند از هر حرکتی هر چند کوچک قدردانی می نمایند و این بسیار لازم است.

5- گفت و گو های جدی بیشتری داشته باشید

مجموعه ای از مطالعات منتشر شده در مجله شخصیت و روان شناسی اجتماعی نشان داده است که شرکت نمایندگان می گویند پس از یک مکالمه عمیق و جدی ، احساس خوشحالی و ارتباط عمیق تری داشته اند.

منبع: ارم نیوز

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2180

به "5 راه برای ایجاد روابط کاری و شخصی بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 راه برای ایجاد روابط کاری و شخصی بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید