با Celestyal Cruises بهترین سفر را به یونان تجربه کنید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سفره ای دریایی سفر خوشی را به وسیله جزایر نفس گیر یونان برگزار می نمایند. از لحظه ای که وارد کشتی شوید , گرم و صمیمی خواهید شد. بازدیدنمایندگان این بخش باشکوه جهان گنجینه های زیادی را در میان این جزایر دیدنی کشف خواهند کرد. در طول سفر شما خدمات برنده جایزه را در کشتی های با اندازه متوسط دریافت خواهید کرد که شما را قادر می سازد تا کاملا ً آرام باشید.

با Celestyal Cruises بهترین سفر را به یونان تجربه کنید

این کشتی کروز تنها خط ساحلی است که از آتن که برای کشتی هایش معروف است. مهمانان غوطه وری فرهنگی واقعی را به وسیله غذاهای محلی , اجرا نمایندگان , گردش های تفریحی و غیره تجربه خواهند کرد. این لحظات خاص به طور خاص برای ارائه بهترین تجارب شخصی و شخصی به عنوان مزه , احساس و زندگی در این منطقه طراحی شده اند تا به مقصد خود نزدیک تر شوند. شگفتی های فراوان فرهنگ و تاریخ یونان باستان هم قبل از هر دوی شما و هم در ساحل آشکار می شوند. از فعالیت هایی مانند درس های آشپزی، گردش های تفریحی جذاب ساحلی تا مکان های باستانی و بیشتر بهره ببرید.

فلسفه گسترده این شرکت , مهمان نوازی و لذت بخش شما در طول سفر شما معین است. نگرانی های خود را پشت سر بگذارید زیرا از ارزش باور نکردنی لذت می برید. سفره ای دریایی شامل تمام غذاهای دریایی , نوشیدنی , نوشیدنی , سرگرمی , اقامت راحت روی عرشه , برخی سفره ای ساحلی و بیشتر.

کشتی های با اندازه متوسط زمانی احساس نزدیکی دارند که شما را با توجه به برنامه سفر , که بسته به برنامه سفر است , به شما منتقل می نمایند. از چندین برنامه سفر محور بهره ببرید. فایده هیجان انگیز دیگر این است که چند شبه برخی از این جزایر باور نکردنی را خواهید دید.

چه می خواهید سواحل زیبای دست نخورده را برای خیس کردن آفتاب و یا آموختن بیشتر در مورد تاریخ باستان دوست داشته باشید , یک سفر دریایی ساده بهترین راه برای تجربه آن است. امکانات اضافی شامل استخر , جکوزی , باشگاه سونا , خرید بدون مالیات می گردد.

غذاهای خوش مزه که از مواد غذایی محلی ایجاد شده اند , در رستوران ها سرو می شوند و شما مطمئن هستید که هر دو مورد مورد علاقه منطقه ای و آشنا را در یکی از چهار منوی تخصصی پیدا کنید. حتی یک منوی بچگانه برای مهمانان جوان تر هم وجود دارد! جایگاه های باز ممکن است در کشتی ها دو اتاق غذاخوری اصلی در بیشتر کشتی ها داشته باشند و یا از مناظر هیبت آور به عنوان غذا خوردن شام استفاده نمایند. هم خوردن صبحانه و هم خوردن غذاهای آماده. مطمئن شوید که اتاق را برای دسرهای منحط نجات دهید. کمی وقت صرف چای بعدازظهر کنید. خدمات اتاق نیز در دسترس است.

در طول سفر دریایی خود استراحت کنید. انتخاب کابین از داخل , سوئیت , سوئیت و سوئیت ویژه امکانات اتاق ممکن است با مقوله یا مکان متفاوت باشد و به کارکنان مودب و مودب سرویس دهی گردد.

در یک محل کار در سالن ورزش کنید، به استخر سر بزنید و در آفتاب مدیترانه ای لذت ببرید و در حالی که نوشیدنی مورد علاقه خود را در سالن پذیرایی با شادمانی تماشا کنید. سرگرمی های برنده جایزه و فعالیت های سرگرم نماینده به بسیاری از نکات برجسته سفر شما و نمایش های هیجان انگیز موسیقی و نمایش های هیجان انگیز که در تئاتر برگزار می شوند اضافه خواهد شد، و برخی از پیشنهادها عالی هستند که سرگرم نماینده و فراموش نشدنی هستند.

گذرنامه های جدید در سال 2019 شروع شد

Cruising با Celestyal در سال 2019 با معرفی of به مصر، ترکیه، قبرس و رودس هیجان انگیزتر از همیشه خواهد بود. این سفره ای دریایی فرصتی را برای بازدید از این مقاصد داستانی به عنوان افسوس، تروی و گالیپولی ارایه خواهند کرد. کاوش Volos، یونان، دروازه افسانه ای برای مناظر کوهستانی افسانه ای of و همچنین فرصتی برای لذت بردن از اقامت شبانه در استانبول. excursions شگفت انگیز در کوه های of و همچنین to، ترکیه، تروی و گالیپولی در دسترس هستند. برخی از این راه ها ممکن است شامل calls بندر اسکندریه و پورت سعید، مصر، Ashdod، Kusadasi (افسوس)، ترکیه، قبرس و رودس باشد.

اگر شما در گذشته از جزایر یونان دیدن نموده اید، با زیبایی آن ها آشنا هستید. حالا زمان آن رسیده است که واقعا ً این بخش جادویی دنیا را با Celestyal Cruises آشنا کنیم. چه در جست و جوی برخی روزه ای سرد بر روی سواحل خورشید، زیر آبی رفتن در آبه ای کبود رنگ آبی، و پرسه زدن در جاده های سنگفرش که با فروشگاه ها پر شده اند و یا به سادگی مایل به قدم زدن در جای پای اساطیر یونان باستان هستید، آن را در این سفره ای استثنایی خواهید یافت.

انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 73

به "با Celestyal Cruises بهترین سفر را به یونان تجربه کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با Celestyal Cruises بهترین سفر را به یونان تجربه کنید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با Celestyal Cruises بهترین سفر را به یونان تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید