آشنایی با سیستم قضایی کانادا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دادگاه های کانادا نهاده ای مستقلی هستند. هر استان دارای پلیس , بخش , شهرستان و دادگاه های عالی است و حق فرجام خواهی در سراسر دادگاه های استانی و دادگاه عالی فدرال کانادا وجود دارد. در سطح فدرال , دادگاه فدرال دارای حوزه های قضایی مدنی و جنایی است. همه قضات , به جز قضات و قضات دادگاه ها , در نوا اسکوشیا و برونسویک جدید توسط فرماندار کل شورا منصوب شده اند و حقوق , کمک هزینه و مستمری بازنشستگی توسط مجلس فدرال معین شده است.

آشنایی با سیستم قضایی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا با تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

داوران تا انتها عمر در اداره خدمت می کنند که در آن زمان باید بازنشسته شوند. قانون جزا و آیین دادرسی کیفری در امور کیفری تحت صلاحیت مجلس کانادا است. استان ها عدالت را در مرزه ای خود اجرا می کنند , از جمله سازماندهی قوانین مدنی و جنایی و ایجاد فرایند مدنی. از آن جا که منشور حقوق و آزادی ها در قانون اساسی گنجانیده شده , نقش تفسیری دیوان عالی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 759

به "آشنایی با سیستم قضایی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سیستم قضایی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید