آشنایی با کشاورزی در کانادا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کم تر از یک دوازدهم سطح زمین کانادا برای تولید محصول مناسب است. حدود چهار پنجم این اراضی زراعی در استان های چمن زار وجود دارد که در آن روزه ای آفتابی در تابستان و بارش کافی برای فراهم کردن عملکرد دانه عالی ترکیب می شود. با این حال , وسیع ترین دامنه محصولات و بیش ترین عملکرد در جنوب غربی بریتیش کلمبیا و جنوب انتاریو رخ می دهد.

آشنایی با کشاورزی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برداشت گندم در یک مزرعه در کمربند گندم در نزدیکی میامی. معدن پتاس در پس زمینه دور دیده می شود.

جورج هانتر اگرچه کشاورزی کم تر از 85 % نیروی کار کانادا را به کار می گیرد , برای اقتصاد ملی حیاتی است و حجم زیادی از غذا را برای بازارهای داخلی و صادراتی و تامین مواد خام برای صنایع غذایی , عمده فروشی و خرده فروشی فراهم می کند. بیش از یک چهارم کانادایی ها به سمت واحدهای بزرگ تر کشاورزی , عملیات کشاورزی مکانیزه , تخصص در محصولات کم تر , و استفاده از واریته های اصلاح شده , نژادها و روش های کشاورزی گرایش دارند.

انواع مختلفی از کشاورزی در مناطق مختلف کشور وجود دارد. این چمن زار برای غلات (به ویژه گندم) , دانه های روغنی (به ویژه کلزا) و چرای دام شناخته می شوند. کانادا مرکزی و شرقی تنوع گسترده ای از محصولات و دام ها دارند و کشاورزان تمایل به تخصص در یک محصول نقد خاص یا نوع دام دارند. جنوب غربی اونتاریو مقادیر زیادی ذرت دانه ای , سویا و دانه های سفید تولید می کند. هر دو منطقه جنوب انتاریو و جنوب غربی بریتیش کلمبیا تنوع وسیعی از میوه ها و سبزیجات را تولید می کنند. گردشگری در تمام شهرهای مهم حائز اهمیت است. به دلیل شرایط آب و هوایی چالش برانگیز و شرایط خاک , بسیاری از کشاورزان کانادایی ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی را پذیرفته اند , هر چند که آن ها از نظر آن ها در اروپاست.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 758

به "آشنایی با کشاورزی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کشاورزی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید