ارزانترین و گرانترین شهرهای شمال ایران برای خرید ویلا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، شهرهای شمالی ایران یکی از پرطرفدارترین و یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری به تعداد می رود با توجه به محبوبیتی که شهرهای شمالی به علت وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری به دست آورده اند، آمار ویلاسازی هم روز به روز در این شهرها رو به توسعه و افزایش است. برای مثال شهرهای ساحلی و جنگلی استان مازندران جزو اولین شهرهایی هستند که در حال حاضر ویلا سازی در آن ها رشد چشمگیری پیدا نموده است.

ارزانترین و گرانترین شهرهای شمال ایران برای خرید ویلا

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

نکته مهم در خرید ویلا در شمال قیمت ویلا هاست. خوشبختانه در سرتاسر استان مازندران شهرهای متعددی وجود دارد که هر فردی با توجه به بودجه شخصی اش می تواند برای خرید ویلا در این شهرها اقدام کند. در ادامه این مقاله گرانترین و مقرون به صرفهترین شهرهای شمال ایران برای خرید ویلا را معرفی می کنیم. از شما هم دعوت می کنیم ما را همراهی کنید چون اگر قصد خرید ویلا را دارید خواندن این مقاله خالی از لطف نخواهد بود.

خرید ویلا در چمستان، مقرون به صرفه و شیک مناسب خانواده های ایرانی

چمستان بخشی از شهرستان نور است که اداره های دولتی مانند بخشداری، شهرداری، فرمانداری و دادگستری در این شهر قرار دارند. اگر سراغ مقرون به صرفه ترین شهر برای خرید ویلا را از افراد متخصص و باتجربه بگیرید قطعاً شهر چمستان را به شما معرفی خواهند کرد. با اینکه چمستان یکی از شهرهای شمالی مقرون به صرفه برای خرید ویلا به تعداد می رود، اما شهری با امکانات کافی است. در بیشتر منطقه ها چمستان امکانات اولیه مانند آب، گاز و برق وجود دارد.

شهر چمستان به علت اینکه هنوز به طورکامل شناخته نشده است جمعیت کمتری نسبت به سایر شهرهای شمالی دارد و تعداد ویلاهای ساخته شده هم در این شهر کمتر است. موقعیت جغرافیایی مناسب چمستان مانند نزدیک بودن به جنگل های طبیعی و مراکز تجاری و تفریحی، این شهر را به یکی از محبوب ترین شهرهای استان مازندران برای اجاره و خرید ویلا بین گردشگر ها و گردشگرها تبدیل نموده است. به این نکته مهم توجه کنید که برای خرید ویلا چمستان حتماً با کارشناس ها یا افراد مجرب مشورت کنید تا شما را با برترین منطقه ها این شهر که امکانات کافی برای زندگی دارد آشنا نمایند.

خرید ویلا در نوشهر، موقعیتی مناسب برای خرید مقرون به صرفه ترین ویلا در شمال

نوشهری یکی از پیشرفته ترین و عظیم ترین شهرهای استان مازندران بوده که از امکانات شهری و زندگی متعددی برخوردار است. شهر نوشهر در دل خود بیشترین جاذبه های طبیعی، گردشگری و تفریحی مازندران را جای داده و به علت وسعت منطقه به یکی از شهرهای محبوب برای خرید ویلا تبدیل شده است. در حال حاضر مقرون به صرفه ترین روستاهای شمال برای خرید ویلا در نوشهر قرار دارند و می توان در صورت علاقه به خرید در منطقه ها روستایی در این شهر اقدام کرد.

شهرستان نور از غرب به چالوس و از شرق به شهرستان نور متصل است. بعلاوه در قسمت شمالی این شهر دریای خزر و در قسمت جنوبی رشته کوه های البرز قرار دارند. با توجه به وجود یک بندر تجاری وفرودگاه، نوشهر به یکی از پیشرفته ترین شهرهای حال حاضر استان مازندران تبدیل شده است. بیشتر ویلاهای این شهرستان در قسمت های جنگلی قرار دارند که می توانید با یاری افراد مجرب و مطمئن برای خرید ویلا در نوشهر اقدام کنید. البته امکان خرید ویلاهای ساحلی و کوهستانی هم وجود دارد و انتخاب هر کدام از آن ها بستگی به سلیقه و بودجه افراد دارد.

خرید ویلا در رامسر، لاکچری ترین شهر شمال

رامسر یکی از زیباترین شهرهای ایران است که به عروس مازندران هم معروفیت دارد. جاذبه های گردشگری متعدد، متنوع و پیشرفته در رامسر گردشگران بسیاری را برای سفر و حتی خرید ویلا به سمت خود جذب می نماید. بعلاوه شهر رامسر به علت داشتن امکانات شهری و دسترسی محلی آسان و سریع به خدمات متعددی مانند مراکز تفریحی، تجاری، درمانی و آموزشی به یکی از گران ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا تبدیل شده است. اگر قصد خرید ویلا در شهری نزدیک به کوه، جنگل، دریا و منطقه ها شهری و روستایی مجذوب کننده و تماشایی را دارید ما در املاک موسوی خرید ویلا در رامسر را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید ویلا در متل قو، گرانترین شهر شمالی ایران

متل قو یکی از شهرهای گردشگری لوکس و پیشرفته در استان مازندران است که به علت موقعیت جغرافیایی بی نظیر و قرار گرفتن در جاده ساحلی و جنگلی سالانه افراد بسیاری برای خرید ویلا در متل قو روانه این شهر می شوند.

با توجه به استقبال گسترده خریداران ویلا در حال حاضر در شهر متل قو پروژه های ساخت برج، شهرک های مسکونی، آپارتمان و ویلاهای ساحلی و جنگلی بی تعدادی در حال اجراست. آب و هوای مطبوع و دلچسب، امکانات فراوان زندگی، ویلاهای لوکس و لاکچری، مجتمع های تجاری و تفریحی شیک و پیشرفته و جاذبه های متعدد و خیره نماینده طبیعی، متل قو را به لاکچری ترین شهر شمال برای خرید ویلا تبدیل نموده است. اگر قصد خرید ویلا در متل قو را دارید کارشناسان املاک موسوی آماده ارائه مشاوره های لازم و ضروری برای خریدی با قیمت مناسب و کیفیتی بالا هستند.

املاک موسوی، همراهی مطمئن برای خرید ویلای مقرون به صرفه در برترین شهرهای شمال

در این مقاله مقرون به صرفهترین و گرانترین شهرهای شمال ایران برای خرید ویلا در استان مازندران را آنالیز کردیم. انتخاب هرکدام از این شهرها بستگی به بودجه، سلیقه شخصی و توقع شما از منطقه مورد نظر برای زندگی یا اقامت دارد. چنانچه قصد خرید ویلا در شمال و منطقه های جنگلی و ساحلی را دارید همین حالا به آدرس اینترتی املاک موسوی amlakmosavi.com مراجعه کنید یا با تعداده تلفن 09125128392 تماس بگیرید. همکاران ما با سال ها تجربه آماده ارائه مشاوره و شنیدن نظرات ارزشمند شما عزیزان در زمینه خرید ویلا در شهرهای شمالی از سراسر ایران هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1762

به "ارزانترین و گرانترین شهرهای شمال ایران برای خرید ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین و گرانترین شهرهای شمال ایران برای خرید ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید