از سفر به اردبیل خودداری کنید ، تمام مراکز اقامتی تعطیل است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، فرماندار نیر گفت: تمام مراکز اقامتی، خدماتی و رفاهی فرهنگیان در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مسافران از سفر به این شهر خودداری کنند.

از سفر به اردبیل خودداری کنید ، تمام مراکز اقامتی تعطیل است

به گزارش خبرنگاران ابراهیم امامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: با توجه شیوع ویروس کرونا، مراکز اقامتی ، خدماتی و رفاهی فرهنگیان و سوئیت آپارتمان ها ، آبگرم های معدنی و تاسیسات گردشگری منطقه تعطیل شده است.

وی اظهارداشت: همچنین مراکز اقامتی اضطراری شهرستان نیر در ایام نوروز از جمله مدارس، خانه های مسافری و میهمانسراهای اداره های دولتی از چرخه پذیرش مسافر خارج شدند.

وی به توقف رزرو اینترنتی مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: به محض عادی شدن شرایط اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

وی اضافه کرد: برخی مردم بویژه روستاییان به عمق موضوع پی نبرده و این بیماری را جدی نگرفته اند، بنابراین با وجود اینکه نباید جامعه مشوش شود باید سطح آگاهی مردم را در این زمینه بالا ببریم تا مسائل بهداشتی را رعایت و از سفرهای غیرضروری نیز خودداری کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیر هم گفت: اقامت در مراکز اقامتی و پذیرایی فاقد مجوز اعم از مدارس و اقامتگاه های دولتی ممنوع است.

بهنام وکیلی اظهارداشت: برگزاری نوروزگاه، جشنواره، نمایشگاه و هر اقدامی که منجر به تجمع مردم شود، ممنوع است.

وی اضافه کرد: تمامی ستادهای اجرایی خدمات سفر شهرستان نیر مانند گذشته در ایام نوروز برقرار بوده و با حداقل نیروی انسانی امور مربوطه را انجام می دهند.

او بیان نمود: رویکرد ستاد اجرایی خدمات سفر در سال جاری مدیریت برنامه های مورد نظر در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا است.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب شرقی اردبیل و در راستا جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 870

به "از سفر به اردبیل خودداری کنید ، تمام مراکز اقامتی تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سفر به اردبیل خودداری کنید ، تمام مراکز اقامتی تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید