اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان منتشر شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات و اضافه شدن شغل محل های جدید به دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی سال 1400 ویژه فرزندان شهید و فرزندان جانبازان، اطلاعیه داد.

اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است:پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 19 فروردین و اطلاعیه های اصلاحی بعدیبا توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محل های جدید به دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز (12 اردیبهشت) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز آدینه مورخ 17 این ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

لذا ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در ضمنً با توجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقرر گشت امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.

با توجه به عادی نشدن شرایط انتشار بیماری کرونا، معین زمان برگزاری این آزمون منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود. لذا به محض تعیین شدن تاریخ برگزاری آزمون به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان متعاقباً به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1658

به "اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید