خبرنگاران نمایشگاه سراسری مبل و دکوراسیون اراک تعطیل شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، اراک - خبرنگاران - رئیس مرکز بهداشت اراک گفت: نمایشگاه سراسری مبل و دکوراسیون این شهر، روز پنجشنبه به منظور جلوگیری از احتمال گسترش ویروس کرونا و به دستور استاندار مرکزی تعطیل شد.

خبرنگاران نمایشگاه سراسری مبل و دکوراسیون اراک تعطیل شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

دکتر سعید محمددوست در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: مسئولان استان نسبت به ازدحام جمعیت در 2 شب سرانجامی و آخر هفته در این نمایشگاه نگرانی هایی را ابراز نموده بودند، که با نظر مساعد نماینده عالی دولت فعالیت آن متوقف شد.

وی با یادآوری بازدید شب گذشته مسئولان بهداشتی از این نمایشگاه گفت: برگزار کنندگان نمایشگاه متعهد شده بودند که تعداد بازدیدکنندگان بیش از 100 نفر نباشد و همچنین ورود اطفال و بچه ها به این نمایشگاه منع شده بود در حالیکه هیچ کدام از این موارد لحاظ نشده بود که این مسائل بیم افزایش مبتلایان به بیماری کووید 19 در دو چندان نموده بود.

محمد دوست بیان داشت : در این نمایشگاه غرفه دارانی از شهرستانهای مختلف کشور مشارکت نموده بودند.

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی عصر دوشنبه(6 بهمن) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک گشایش یافته بود و قرار بود تا سرانجام روز دهم این ماه ادامه داشته باشد

بیش از 80 فراوری کننده انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، میز غذاخوری، لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی، آئینه و شمعدان، دکوراسیون داخلی، کفپوش، کاغذ دیواری و کالای خواب را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده بودند.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در جهت اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه اندازی شد.

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی تعداد موارد مبتلا به بیماری کووید19 از زمان شیوع این ویروس کرونا تا به امروز در استان مرکزی به 35 هزار و 272 نفر رسیده است.

به گفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران کووید19 در کشور تا 9 بهمن 99 به یک میلیون و 398 هزار و 841 نفر و تعداد جان باختگان این بیماری به 57 هزار و 736 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1528

به "خبرنگاران نمایشگاه سراسری مبل و دکوراسیون اراک تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشگاه سراسری مبل و دکوراسیون اراک تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید