اوکتاویو: میراث بزرگی برای فوتبال ساحلی ایران می گذاریم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از قهرمانی تیم ایران در مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2018 در گفتگویی با سایت فدراسیون فوتبال به برنامه های این تیم پرداخت.

اوکتاویو: میراث بزرگی برای فوتبال ساحلی ایران می گذاریم

* در مورد این دستاورد و قهرمانی در جام بین قاره ای 2018 بگویید. به خصوص درباره آماده سازی که از 6 ماه پیش شروع شد و اکنون می توانیم نتیجه آن را ببینیم.

- خیلی خوشحالم هستم، نه تنها به این دلیل که قهرمان شدیم. البته که قهرمانی مهم است، اما مهمترین چیز برای من این است که همه در مورد تیم ما حرف می زنند که به این موضوع افتخار می کنم و خیلی خوشحال هستم که داریم میراث بزرگی برای آینده فوتبال ساحلی ایران به جای می گذاریم.* نظر شما درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم چیست؟

- ما خیلی سخت با آنها کار کردیم و تجربه بین المللی خوبی در پرتغال داشتیم. این تنها من نیستم که از آنها تعریف می کنم، بلکه تمامی اهالی فوتبال ساحلی این موضوع را تایید می نمایند. آنها با تکنیک و نظم خوب و همچنین با قلبشان بازی کردند و این روح تیم ما است و من به آنها افتخار می کنم. از همه برای کار بی وقفه و به خصوص برای حمایت از من که اجازه داد تا بتوانیم به جوان ها اعتماد کنیم، تشکر می کنم و این دلیل موفقیت تیم ما است.* برای پروژه بعدی یعنی رقابتهای قهرمانی آسیا 2019 است که اسفند امسال برگزار می گردد، برنامه ها از چه موقع شروع می گردد؟

- در واقع شروع نموده ایم. تورنمنت دبی فاز دوم بود که گذراندیم که این تورنمنت پس از جام دنیای از بالاترین درجه اهمیت با حضور 8 تیم برتر دنیا است. بازیکنان 3 هفته استراحت خواهند داشت و ما کمپ های خود را شروع خواهیم کرد تا برای تورنمنت مهم بعدی در مارچ 2019 در تایلند آماده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 83

به "اوکتاویو: میراث بزرگی برای فوتبال ساحلی ایران می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکتاویو: میراث بزرگی برای فوتبال ساحلی ایران می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید