اگری هاب؛ بزرگترین هاب گردشگری کشاورزی کربن زدایی شده دنیا در امارات (تور دبی)

به گزارش مجله زیبایی زندگی، اگری هاب؛ بزرگترین هاب گردشگری کشاورزی کربن زدایی شده دنیا در امارات

اگری هاب؛ بزرگترین هاب گردشگری کشاورزی کربن زدایی شده دنیا در امارات (تور دبی)

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

اگری هاب (Agri Hub) محیطی بسیار مجذوب نماینده و سرشار از فعالیت است که می تواند دبی را یکی از برترین جاذبه های گردشگری روستایی دنیا تبدیل کند.

یو آر بی (URB)، شرکتی پیشرو در زمینه توسعه شهر های پایدار، میخواهد بزرگ ترین مقصد گردشگری کشاورزی (Agritourism) دنیا را در شهر دبی، امارات ایجاد کند. این مجموعه فراهم کردن امنیت غذایی و تفریح را هدف قرار داده است، در شرایطی که بیش از 10 هزار فرصت شغلی نیز ایجاد نموده و اقتصاد سبز را ترویج می نماید.

پروژه اگری هاب (Agri Hub) که قرار است به وسیله شرکت یو آر بی در بیابان دبی شکل بگیرد، تجربه ای نو از گردشگری کشاورزی ترویج می نماید، در شرایطی که خدمات ماجراجویی و تفریح و بعلاوه امکانات رفاهی را ارائه می نماید.

گردشگری کشاورزی به طور معمول به عنوان فعالیتی تعریف می گردد که در آن مردم با اهداف آموزشی، تفریحی یا خرده فروشی از یک مزرعه بازدید می نمایند. پایداری جوامع روستایی، میراث و منظره های فرهنگی یکی از مزایای اصلی گردشگری کشاورزی است.

بعلاوه، گردشگری کشاورزی فرصت های شغلی سبز را فراهم می نماید، از این رو، عایدی ساکنان محلی را افزایش می دهد. افزون بر این، کیفیت زندگی کشاورزان و مصرف نمایندگان را ارتقا می دهد، در شرایطی که محیط زیست را بهبود بخشیده و فرهنگ محلی را غنی می نماید.

این هاب نو در دبی دارای یک مرکز حفاظت از طبیعت و میراث، مرکز بوم گردشگری (اکوتوریسم)، یک موسسه کشاورزی-فناوری و یک مرکز بازیابی سلامت خواهد بود.

به گفته یو آر بی، این پروژه از اهمیت ویژه ای در تبدیل منطقه ها روستایی و حومه دبی به مکان هایی دیدنی برخوردار است. اگری هاب محیطی بسیار مجذوب نماینده و سرشار از فعالیت است که می تواند دبی را یکی از برترین جاذبه های گردشگری روستایی دنیا تبدیل کند.

این پروژه فضا هایی را برای کشاورزان محلی برای فروش مستقیم محصولات خود فراهم خواهد نمود، در شرایطی که تجربه نو و دوستدار محیط زیست از خرید، غذا خوردن و تفریح را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید.

افزون بر تبدیل شدن به یک جاذبه گردشگری نو در حومه و بیابان دبی، پروژه اگری هاب سلامت، رفاه و موفقیت ساکنان محلی را نیز ارتقا خواهد داد. در نهایت، اگری هاب به عنوان نقشه راهی نوآورانه برای هاب های گردشگری محلی کربن زدایی شده آینده عمل خواهد نمود.

بعضی از ویژگی های زیست محیطی این پروژه شامل استفاده 100 درصدی از انرژی تنوپذیر، بازیافت 100 درصدی آب، کشاورزی شورزیست، سامانه های حمل و نقل سبز و مدیریت زباله صفر در محل می شوند.

منبع: عصر ایران

منبع: فرارو
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2216

به "اگری هاب؛ بزرگترین هاب گردشگری کشاورزی کربن زدایی شده دنیا در امارات (تور دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگری هاب؛ بزرگترین هاب گردشگری کشاورزی کربن زدایی شده دنیا در امارات (تور دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید