بازدید مشترک از محل کمپ های استقبال از مسافران نوروزی شهرستان سربیشه

به گزارش مجله زیبایی زندگی، با هدف برنامه ریزی و جانمایی ایستگاههای استقبال مسافرین نوروزی، از محل های پیشنهادی ایستگاههای استقبال ازمسافرین نوروزی در سطح شهرستان سربیشه بازدید شد.

بازدید مشترک از محل کمپ های استقبال از مسافران نوروزی شهرستان سربیشه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان سربیشه ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: در این بازدید مشترک که با کارشناسان پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انجام شد، موارد ایمنی و ضوابط مربوطه آنالیز و نظرات و پیشنهاداتی ارائه و مصوباتی به همین منظور اخذ شد.

هادی حق پناه با اشاره به بعضی از مصوبات از جمله استقرار خودروی پلیس در محل ایستگاه های نوروزی، نصب علائم ترافیکی و پرچم در فواصل نزدیک ایستگاه ها، هماهنگی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و اعلام مکان های استقرار اکیپ های نوروزی به آن اداره کل، گفت: شهرستان سربیشه در نوروز 1399 با ایجاد 5 ایستگاه نوروزی دارای بیشترین ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در بین دیگر شهرستان های استان خواهد بود.

او توضیح داد: به زودی جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان برگزار خواهد شد و در این جلسه پیشنهادات دستگاه های عضو ستاد برای برگزاری بهتر برنامه های ویژه ایام نوروز مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

حق پناه گفت: امیدواریم با توجه به برنامه ریزی اجرا شده و کوشش اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان سربیشه، در نوروز 99 صندلی نخست خدمات رسانی به مسافران را در سطح استان کسب کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 719

به "بازدید مشترک از محل کمپ های استقبال از مسافران نوروزی شهرستان سربیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مشترک از محل کمپ های استقبال از مسافران نوروزی شهرستان سربیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید