بسته های ایلام گردی به زبان عربی تهیه می گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: برای جذب گردشگران عراقی پکیج های ایلام گردی به زبان عربی تهیه می گردد.

بسته های ایلام گردی به زبان عربی تهیه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام جلسه ای با حضور عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام ، احسان جمشیدزاده مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان و دیگر مسئولین اداره کل میراث فرهنگی استان با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بند ب استان با هدف آنالیز وضعیت دفاتر خدمات مسافرتی برگزار گردید.

مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام با خیرمقدم به مدیران دفاتر خدمات مسافرتی بند (ب) گفت: در راستای سفر استاندار ایلام و سپس تیم ویژه گردشگری آن به کشور عراق برای هماهنگی های لازم در مورد ورود تورهای گردشگری استانهای نجف اشرف ، المثنی و دیوانیه عراق مقرر شد تفاهم نامه ای فی مابین بخش خصوص استان ایلام و سه استان کشور عراق منعقد گردد.

او اضافه نمود: با توجه به سفر آینده هیات عراقی به استان ، پکیج کامل تور استانگردی برای هر منطقه با ذکر نوع امکانات به زبان عربی در راستای جذب گردشگران خارجی از سوی دفاتر خدمات مسافرتی تهیه می گردد.

شنبه زاده از اختصاص دو گیت ویژه در پایانه مرزی مهران برای ورود و خروج تورهای عراقی و نصب دستگاه x-ray اطلاع داد و اضافه نمود: دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری استان با کلیه تاسیسات اقامتی و پذیرایی با تخفیف ویژه جهت افزایش ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان آمادگی کامل دارند.

او توضیح داد: طی هماهنگی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای دوره های آموزش تخصصی گردشگری مورد احتیاج برای نیروهای تاسیسات گردشگری برگزار می گردد.

شنبه زاده همچنین از برنامه ریزی در مورد ایجاد زیرساختهای لازم در محل جاذبه های شاخص استان تاکید نمود و اضافه نمود: برای ورود تورهای گردشگری بین استانهای منطقه 4 کشور (استانهای غربی) به ویژه استان خوزستان برنامه های عملیاتی در این خصوص با همکاری بخش خصوصی انجام می گردد.

در این جلسه جمشیدزاده مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان ایلام گفت: اولویت های اصلی در بحث گردشگری احتیاجمندی به آموزش تخصصی است که با یک مرکز هتلداری مجهز جهت برگزاری دوره های تخصصی آمادگی کامل را داریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 358

به "بسته های ایلام گردی به زبان عربی تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های ایلام گردی به زبان عربی تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید