بهبود چندین ویژگی واتساپ در آپدیت تازه

به گزارش مجله زیبایی زندگی، واتساپ سه سال پیش تعداد پیغام هایی که کاربران می توانند به یکباره برای مخاطبین خود ارسال نمایند، در برزیل محدود کرد. اکنون پس از سه سال این پیغام رسان در حال برنامه ریزی برای ارائه این ویژگی در سطح جهانی است. این ویژگی در حال حاضر در نسخه 22.7.0.76 واتساپ برای کاربران iOS در دسترس است. این ویژگی از ارسال اسپم (هرزنامه) و اطلاعات نادرست جلوگیری می نماید.

بهبود چندین ویژگی واتساپ در آپدیت تازه

به گزارش خبرنگاران، محدودیت تازه واتساپ سبب می گردد تا کاربران بتوانند هر بار فقط یک پیغام ارسال شده را فوروارد نمایند. در برزیل واتساپ پیغام یک بار ارسال شده را از پیغامی که چندین بار ارسال می گردد، متمایز می نماید. اولی را می توان با حداکثر پنج چت به اشتراک گذاشت در حالی که دومی فقط یک بار قابل ارسال است.

واتساپ بعلاوه در آپدیت تازه نسخه 2.22.8.11 بتای اندروید ارسال پیغام به شماره های ذخیره نشده را آسان نموده است. پیش از این افراد نمی توانستند به آسانی به شماره های ذخیره نشده پیغامی ارسال نمایند. در بروز رسانی تازه با ضربه زدن بر روی یک شماره تلفن ذخیره نشده در حباب چت یک منوی درون برنامه ای باز می گردد که به شما این امکان را می دهد تا در صورت حضور در واتس اپ با آن شخص چت کنید. این منوی درون برنامه بعلاوه به شما این امکان را می دهد تا با شخص مورد نظر تماس بگیرید یا شماره او را در فهرست مخاطبین خود ذخیره کنید.

این تغییر بسیار کاربردی به نظر می رسد. در حال حاضر با ضربه زدن بر روی یک شماره ذخیره نشده در یک صفحه چت، برنامه شماره گیر گوشی اندرویدی شما باز می گردد. اگر چه این راه نیز، راه چاره کامل و بدون مسئله ای نیست؛ زیرا برای ارسال پیغام به یک شماره ذخیره نشده شما احتیاج دارید تا ابتدا شماره را برای شخصی در چت واتساپ ارسال کنید و یا شخصی شماره را برای شما ارسال کند. امیدواریم این پیغام رسان محبوب در آینده کوشش بیشتری برای بهبود ارسال پیغام به یک شماره ذخیره نشده انجام دهد.

واتساپ بعلاوه میخواهد تب دوربین را با Communities جایگزین کند. در تب Communities هر انجمن تازهی که ایجاد می کنید و یا به آن اضافه می شوید، نمایش داده خواهد شد. در انجمن های واتساپ ادمین های گروه کنترل بیشتری بر روی گروه خواهند داشت. انجمن واتساپ در حال حاضر مانند یک چت گروهی است که با رمزگذاری سرتاسری محافظت می گردد و چیزی شبیه یک شبکه اجتماعی نیست. هر دو ویژگی محدودیت ارسال پیغام ها و انجمن در آپدیت بعدی واتساپ در دسترس خواهند بود.

منبع: androidauthority

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2093

به "بهبود چندین ویژگی واتساپ در آپدیت تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود چندین ویژگی واتساپ در آپدیت تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید