بهترین هتلهای صخره ای جهان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، 6 تا از بهترین هتل های صخره ای جهان

هتل های زیبا و عجیبی در سرتاسر جهان وجود دارند که دیدن آنها همواره شور و شوق زیادی را به همراه دارد، هتل هایی که شاید در تصورتان هم نگنجد و خبرنگاران در این مطلب قصد معرفی 6 تا از بهترین هتل های صخره ای جهان را به شما دارد پس تا خاتمه ما را همراهی کنید:

بهترین هتلهای صخره ای جهان

هتل Polurrian bay ، کورن وال

کورنال وال در آمریکا زیباترین صخره ها را دارد و هتل Polurrian bay روی زیباترین آنها قرار گرفته است. با مشرف بودن به Lizard Peninsula و ارائه بهترین مهمان نوازی به سبک بریتانیایی همراه با سرمایی که در آنجا حس می گردد مورد علاقه بچه ها و حیوان دوستان است تا با تمام خانواده شان به این مکان بیایند.

Uluwatu ، جزیره بالی

مقصد نهایی بالینس ، Alila Villas Uluwatu از لحاظ معماری الهام بخش و دوستدار طبیعت برای رفتن به آنجاست. به دلیل سرویس دهی لوکس با پیشخدمت های شخصی خود هتل، ویلاهای آبگیری مستقل و رستورانهای درجه یک و چشمه های آب معدنی این هتل به خود می بالد و این امکانات باعث شده است که به هتلی بسیار زیبا و معقول تبدیل گردد که تاکنون وجود داشته است- اما بیشترین موردی که باعث شده است این هتل سرآمد هتل های دیگر باشد بالای صخره قرار دریافت آن است که دارای مناظر زیبای چشمگیر رو به دریای هند می باشد.

Post Ranch هتل ، بیگ سور ،کالیفرنیا

این هتل در بیگ سور واقع شده است. هتل Post Ranch اگر مسافرتتان از جهت شماره یک باشد، جایی برای استراحت است. اتاق های آن از نوع خانه های درختی محشری است و دارای دیدی 180 درجه ای از اقیانوس آرام است که دارای اتاقک های لب صخره ای بی نظیر است- مکانی زیبا برای جرعه جرعه سر کشیدن قهوه کالیفرنیا و خیره شدن به غروب زیبا.

هتل بین قاره ای Koh Samui. تایلند

بنا به شواهد تاریخی Koh smui، زنده کننده تصاویری از سواحل پر از توریست است، این هتل باعث منحرف کردن جهت جمعیت به سمت آن می گردد و آنها را به سمت کش و قوس های دست نخورده کنار ساحل غربی می کشاند. این هتل تمام تزئینات زیبا و لوکس را که مورد انتظار است، عرضه نموده است که خود او نیز باید از منظره زیبای اقیانوس نیز سپاس گذار باشد.

هتل Jade Mountain Resort Caribbean, St Lucia

مورد مسحورکننده مربوط به هر یک از 24 اتاقی است که در این مکان ساخته شده است و آنها را پناهگاه نامگذاری نموده اند و هر کدام شامل فضای باز بدون درز همراه با تختخواب، سالن استراحت و استخر خصوصی است.این هتل مکان مناسبی برای کسانی است که برای ماه عسل به آنجا می روند که هر چیز رمانتیکی همراه با غروب دل انگیز دارد.

هتل Mystique، سنتورینا

این هتل بر روی صخره های دره های سنتورینا قرار گرفته است. برآمدگی های آهکی هتل در طول منظره های یکپارچه دریا قرار گرفته اند. تمام غارها تبدیل به سوئیتهای با منظره زیبای Aegean شده اند و آتشفشانی با دهانه دودی در پشت آن است. اگر می توانید خود را از آنجا دور کنید البته با وجود روستای Oia که زیباترین در نوع خود است و مکانی است که احساس می گردد به سمت شیب دره خمیده شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 379

به "بهترین هتلهای صخره ای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتلهای صخره ای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید