به خاطر یک مشت دلار به سریالی امروزی تبدیل خواهد شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کمپانی مارک گوردون پیکچرز قصد دارد بر اساس فیلم به خاطر یک مشت دلار به کارگردانی سرجو لئونه یک سریال تلویزیونی امروزی بسازد.

به خاطر یک مشت دلار به سریالی امروزی تبدیل خواهد شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

فیلم های وسترن اسپاگتی تأثیر قابل توجه و ملموسی روی سبک قهرمان پردازی در فیلم های اکشن پس از خود داشته اند. تاثیر شیوه نمایش و ورود شخصیت ها به قاب دوربین، منحنی رفتاری شخصیت ها و لحن سرگرم کننده عام پسند این فیلم های وسترن بر سینمای کارگردان های امروزی همچون کوئنتین تارانتینو و رابرت رودریگز هم مشهود است. پس درگذشت یا بازنشستگی کارگردان هایی همچون سرجو لئونه، سرجو کوربوچی، سرجو سولیما و انزو جی کاسته لاری سبک وسترن اسپاگتی روبه افول گذاشت و ولی طی سال های اخیر مدام شایعه ها، حدس ها و اخباری پیرامون بازسازی برخی از فیلم های مهم این سبک یا ساخت ادامه ای برای آن ها به گوش می رسد و تازه ترین این اتفاقات کمپانی مارک گوردون پیکچرز رسما اعلام کرده بر اساس فیلم محبوب و مهم یک مشت دلار سریال تلویزیونی خواهد ساخت.

فیلم به خاطر یک مشت دلار محصول سال 1964 داستان اهالی یک دهکده را به تصویر می کشد که در آن هیچ قانون و عدالتی وجود ندارد و اسلحه حرف اول و آخر را می زند. یک غریبه با بازی کلینت ایستوود وارد این دهکده می شود و این آغاز ماجراجویی هایی جذاب و خونین است. به خاطر یک مشت دلار بر اساس فیلم ژاپنی یوجیمبو به کارگردانی آکیرا کوروساوا محصول سال 1961 ساخته شده است.

  • فیلم های برتر ژانر وسترن تاریخ سینما؛ بوی دود اسلحه!

بنا بر گزارش ددلاین مارک گوردون پیکچرز حق ساخت آثار سینمایی بر اساس یوجیمبو و به خاطر یک مشت دلار را خریداری کرده است و قصد دارد طی سال های آینده دو سریال مدرن با توجه به تم و داستان این دو فیلم تحسین شده بسازد. این طور که پیداست مارک گوردون پیکچرز برای نوشتن فیلم نامه سریال به خاطر یک مشت دلار با برایان کاگمن در حال مذاکره است. کاگمن پیش از این در نوشتن فیلم نامه سریال بازی تاج و تخت توانایی های خود را نشان داده است و در تیم نویسندگی سریال در حال ساخت ارباب حلقه ها هم حضور دارد. اطلاعات دیگری همچون اسم نهایی، جزئیات داستانی و حتی پخش کننده این سریال در دسترس نیست، اما بی تردید چنین پروژه ای خیلی زود توسط شبکه ای مهم خریداری خواهد شد.

به خاطر یک مشت دلار نخستین اثر از سه گانه دلار است، سه گانه ای که به اسم مرد بی نام هم شناخته می شود. دیگر فیلم های این مجموعه به خاطر چند دلار بیشتر محصول 1965 و خوب، بد، زشت محصول 1966 هستند. ممکن است در صورت موفقیت سریال مدرن و معاصر به خاطر یک مشت دلار، چنین مجموعه هایی بر اساس این فیلم ها هم ساخته شود.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1284

به "به خاطر یک مشت دلار به سریالی امروزی تبدیل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به خاطر یک مشت دلار به سریالی امروزی تبدیل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید