بوم گردی، رویکرد مهم سازمان میراث فرهنگی برای ارزان سازی سفر و رونق گردشگری

به گزارش مجله زیبایی زندگی، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ایجاد بوم گردی ها، رویکرد مهم سازمان میراث فرهنگی برای رونق گردشگری و ارزان سازی سفر است.

بوم گردی، رویکرد مهم سازمان میراث فرهنگی برای ارزان سازی سفر و رونق گردشگری

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی امروز چهارشنبه 12 تیرماه 98، در حاشیه برگزاری نشست معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی سازمان میراث فرهنگی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید توجه به گردشگری و رونق این حوزه است از این رو در نشستی که با حضور معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی سازمان به مدت دو روز برگزار می گردد، هماهنگی های لازم در سطح ملی و استانی برای رونق گردشگری و تأمین زیرساخت های این صنعت صورت می گیرد.

او افزود: در این نشست دو روزه مسئولان ملی و استانی سازمان میراث فرهنگی، موضوع مهم رونق گردشگری را مورد آنالیز قرار می دهند و به صورت سراسری هماهنگی های لازم در مورد رونق گردشگری صورت خواهد گرفت.

خیاطیان ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی به عنوان متولی اصلی حوزه سفر و گردشگری در کشور از سال گذشته برنامه های مهمی را برای ارزان سازی سفر و رونق صنعت گردشگری آغاز نموده که یکی از این اقدامات تثبیت قیمت ها در مراکز اقامتی و اماکن گردشگری است.

او افزود: موضوع تثبیت قیمت ها از سال گذشته آغاز شد و در نوروز 98 نیز این موضوع در دستور کار سازمان به صورت جدی نهاده شد و توانست رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی را به دنبال داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی افزود: در کنار این موضوع، ایجاد بوم گردی ها و توسعه آن ها یکی از مهم ترین راهکارهای ارزان سازی سفر و توسعه و رونق گردشگری است که به صورت جدی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی واقع شده است.

او خاطر نشان کرد: این موضوع در سال 98 به عنوان مهمترین موضوع در دستور کار سازمان میراث فرهنگی است و تا کنون توانسته است موجب رضایت گردشگران داخلی و خارجی باشد و در فضای زیبای روستایی به توسعه و رونق گردشگری یاری نموده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 264

به "بوم گردی، رویکرد مهم سازمان میراث فرهنگی برای ارزان سازی سفر و رونق گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوم گردی، رویکرد مهم سازمان میراث فرهنگی برای ارزان سازی سفر و رونق گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید