تاسیس شرکت گردشگری سلامت فارس در عمان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: شرکت گردشگری سلامت فارس با حضور پنج بیمارستان فعال این استان در گردشگری سلامت، در کشور عمان تاسیس می گردد.

تاسیس شرکت گردشگری سلامت فارس در عمان

سهراب شرفی در جلسه تخصصی کمیسیون گردشگری و کسب و کار های وابسته اتاق بازرگانی فارس که با موضوع گردشگری سلامت برگزار گردید، گفت: در سفر اخیر سفیر عمان به اتاق بازرگانی فارس، موضوع نگرانی های مقامات این کشور از مرگ و میر های اخیر چند تن از بیماران عمانی در فارس مطرح شد و یکی از درخواست های آن ها رفع مسائل حوزه گردشگری سلامت برای مردم کشور عمان بود که در این زمینه راه چاره هایی مورد آنالیز نهاده شد.

او گفت: همکاری و تقویت بیشتر مراودات استان فارس در حوزه گردشگری سلامت یکی از بخش های مورد تاکید کشور عمان است لذا در این زمینه باید راه چاره مناسب و کاربردی در استان اجرایی گردد.

شرفی با پیشنهاد تشکیل شرکتی با سهامداری پنج بیمارستان دارای گواهینامه IPD استان فارس در کشور عمان برای پذیرش بیماران از کشور عمان به فارس گفت: این شرکت بیماران را از کشور عمان پذیرش و خدمات خود را در استان فارس ارائه می دهد.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کار های وابسته اتاق بازرگانی فارس گفت: در حال حاضر درصد زیادی از متقاضیان گردشگری سلامت فارس از کشور عمان هستند که در صورت اجرای این طرح می توانیم میزبان بیماران بیشتری از کشور های دیگر حوزه خلیج فارس از جمله قطر و کویت نیز باشیم.

او با تاکید بر اهمیت بهره برداری از پتانسیل های فارس در مورد گردشگری سلامت گفت: استان فارس نیازمند برند معین و معینی در زمینه گردشگری سلامت است که به واسطه آن بتوان در راستای جذب گردشگر درمان اقدام کرد و این برند به صورت درگاهی امن و تسهیل نماینده، بتواند مسیر ارائه خدمت باکیفیت پزشکی در بخش های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی به بیماران متقاضی درمان در استان را از سایر کشور ها به خصوص کشور های حوزه خلیج فارس روان سازد.

شرفی با دعوت از فعالان این عرصه برای ارائه نظرات راهبردی و کارشناسی برای راهگشایی در این خصوص مطرح نمود: در پی تبیین برنامه جامع و اجرای اصولی، عمیق و کاربردی برای حل مسائل و تقویت زیرساخت های حوزه گردشگری سلامت در استان هستیم، لذا از فعالان بخش خصوصی در این حوزه در استان انتظار داریم نظرات تخصصی و کارشناسی خود در مورد راه اندازی شرکت های توسعه گردشگری سلامت در کشور های هدف را به این اتاق ارائه نمایند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بارزرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس گفت: ما در مجلس بخش خصوصی استان در پی ایجاد حلقه اتصال بین دانش و تخصص پزشکان و سرمایه هستیم تا بتوانیم ضعف های موجود را رفع و ثروت آفرینی برای توسعه استان به همراه داشته باشیم.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1401 بروزرسانی: 29 آبان 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2206

به "تاسیس شرکت گردشگری سلامت فارس در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس شرکت گردشگری سلامت فارس در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید