جاذبه هایی از پاتایا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، جاذبه‌های باورنکردنی، شهر پاتایا در کشور تایلند تمامی بخش‌های این مقاله را پوشش داده‌اند.  شهر ساحلی پاتایا در شرق خلیج تایلند با آب‌وهوایی مرطوب و خشک می‌باشد که سالانه بیش از 5 میلیون توریست برای بازدید دارد. 

جاذبه هایی از پاتایا

دنیای زیر آب بزرگ‌ترین و به روزترین آکواریوم در قاره آسیا می‌باشد که در جنوب شهر پاتایا قرار دارد. این آکواریوم یک تونل استوانه‌ای شیشه‌ای با 100 متر طول می‌باشد که بیش از 4 هزار آبزی از 200 گونه مختلف را به نمایش گذاشته.

باغ استوایی نانگ نوچ که گل‌های ارکیده، نخل‌های زیبا، گیاهان تزئینی و دیگر گل‌ها را از سراسر جهان در معرض عموم قرار داده، در فاصله 18 کیلومتری جنوب این شهر در کشور تایلند قرار گرفته است. علاوه بر این زیبایی‌ها می‌توانید از نمایش‌های فرهنگی، نمایش فیل‌ها و مجموعه‌ای از خانه های سنتی تایلندی بازدید نمایید.

خانه مقدس حقیقت، شبیه به یک معبد می‌باشد و در شمال شهر پوکت قرار گرفته است و از جنس چوب ساخته شده. بنایی مقاوم در برابر باد و نور خورشید در کنار ساحل که بلندترین نقطه آن 105 متر ارتفاع دارد. در این خانه مجسمه‌هایی چوبی با کنده‌کاری‌های زیبا نشان دهنده فلسفه، هنر و فرهنگ تایلند می‌باشد قرار دارند که با بازدید از آن ها می توان با زندگی مردم در عصر کهن تایلند و چرخش زندگی آشنا شد. نمایشی که دلفین ها اجرا می کنند یکی از نمایش های سرگرم کننده‌ای می‌باشد که برای مسافران تور تایلند قیمت در نظر گرفته شده است.

مزرعه کروکدیل‌ها، به همراه یک پارک سنگی که قدمت سنگ های آن به چندین میلیون سال می‌رسد در فاصله 9 کیلو متری شهر قرار گرفته است. علاوه بر تماشای هزار کروکدیل با نمایش های جذاب حیواناتی مانند فیل ، گربه ماهی های عظیم الجثه، اسب ها و خرس‌های کمیاب، شیر، ببر و آهو در این پارک برای بازدید وجود دارند. گیاهان ، درختان و صخره های بسیار بزرگ موجود زیبایی خاصی به پارک بخشیده است.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 578

به "جاذبه هایی از پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه هایی از پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید