جهانبخش به بورنموث هم نرسید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، با وجود مصاحبه کریس هاتون مبنی بر اینکه هافبک ایرانی اش می تواند مقابل بورنموث بازی کند اما با اعلام سایت باشگاه برایتون در بازی شنبه شب تیمش غایب خواهد بود.

جهانبخش به بورنموث هم نرسید

جهانبخش به بورنموث هم نرسید

قرار است لیست لژیونرهای تیم ملی روز شنبه، یکم دی ماه اعلام گردد ولی همچنان وضعیت علیرضا جهانبخش برای همراهی شاگردان کی روش در جام ملتها تعیین نیست.

ملی پوش ایرانی برایتون که پس از پنج بازی دوری از فهرست مسابقات لیگ برتر، قرار بود از بازی قبلی تیمش مقابل چلسی بازی کند، به دلیل تشدید آسیب دیدگی در آخرین تمرین تیمش نتوانست در این دیدار به میدان برود.عجیب اینکه با وجود مصاحبه کریس هاتون مبنی بر اینکه هافبک ایرانی اش می تواند مقابل بورنموث بازی کند اما با اعلام سایت باشگاه برایتون در بازی شنبه شب این تیم در استادیوم ویتالیتی مقابل بورنموث رده یازدهمی ،جهانبخش غایب خواهد بود.باشگاه برایتون گفت علاوه بر شین دافی که که محروم است،جهانبخش و خوزه ایزکیردو نیز به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند در این دیدار به میدان بروند.

جهانبخش از آغاز فصل لیگ برتر انگلیس تا هفته یازدهم در چهار مسابقه در ترکیب بود و در 6 دیدار به عنوان یار تعویضی به زمین رفت.

3-165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 107

به "جهانبخش به بورنموث هم نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش به بورنموث هم نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید