خبرنگاران اعضای باند آدم ربایی در گناوه دستگیر شدند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بوشهر-خبرنگاران- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس شهرستان گناوه این استان در یک عملیات ضمن آزادسازی گروگان، سه نفر از اعضای باندی که مردی 27 ساله را ربوده بودند، دستگیر کردند.

خبرنگاران اعضای باند آدم ربایی در گناوه دستگیر شدند

سردار خلیل واعظی روز پنجشنبه در این ارتباط اضافه کرد: مرکز فوریت های پلیس 110 در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی 27 ساله، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان گناوه را برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل دادند و بلافاصله عملیات رهایی گروگان را شروع کردند.

وی بیان نمود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدام های اطلاعاتی و عملیاتی در جغرافیای محل وقوع، پیروز شدند در کمتر از 12 ساعت سرنخی از عاملان آدم ربایی و جهت حرکت خودروی آنها که به سمت یکی از استان های همجوار بود بدست آورند.

واعظی ادامه داد: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر سه نفر آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: آدم ربایان پس از دستگیری در بازپرسی های فنی به ارتکاب این جرم اعتراف و علت آن را اختلافات اقتصادی عنوان کردند.

سردار واعظی با بیان اینکه هر سه متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند ادامه داد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1065

به "خبرنگاران اعضای باند آدم ربایی در گناوه دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعضای باند آدم ربایی در گناوه دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید