10 مدل از انواع ماساژور برقی بدن برای خرید در بلک فرایدی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، گرفتگی عضلات، ضرب دیدگی یا خستگی ایجاد شده در اثر فعالیت بدنی شدید و ورزش می تواند گاهی آزاردهنده باشد. برترین روش برای از بین بردن این دردها و گرفتگی ها یک ماساژ خوب و حرفه ای است. اما همواره همه به سالن های ماساژ دسترسی ندارند، ضمن اینکه هزینه هر جلسه ماساژ حرفه ای بسیار زیاد است. پس چاره کار چیست؟ استفاده از یک ماساژور برقی بدن می تواند در این مواقع به یاری شما بیاید. در این مطلب از خبرنگاران مگ قرار است 10 پیشنهاد از انواع ماساژور برقی بدن، صورت و گردن پرطرفدار در خبرنگاران را آنالیز کنیم.

10 مدل از انواع ماساژور برقی بدن برای خرید در بلک فرایدی

ماساژور برقی بدن چیست و چه مزایایی دارد؟

ماساژور برقی بدن (electric body massager) انواع مختلفی دارد که هر کدام برای بخشی از بدن استفاده می شوند. در بین انواع ماساژور برقی بدن برخی برای پاها مناسب هستند، برخی برای گردن و برخی دیگر برای ماساژ دادن ماهیچه های کتف ساخته شده اند. صندلی ماساژور برقی بدن که به عنوان ماساژور کلی بدن معرفی می گردد بیشتر برای ماساژ کمر، باسن و پاها استفاده دارد.

ماساژورهای برقی قابل حمل برای ماساژ بخش هایی از بدن طراحی شده اند که نمی توانید با دستگاه های ماساژ بزرگ به آن قسمت ها رسیدگی کنید. مثلا وقتی عضلات گردن شما احتیاج به ماساژ اختصاصی دارند می توانید با استفاده از ماساژور گردن تمام گرفتگی ها و خستگی های عضلات آن بخش را برطرف کنید.

استفاده از ماساژور برقی بدن فقط محدود به برطرف خستگی نمی گردد و شما می توانید با یاری این ابزار درد ناشی از جراحات و تورم را هم از بین ببرید. یکی دیگر از کاربردهای این ابزارها برطرف سختی عضلات بعد از انجام فعالیت های بدنی سنگین و ورزش است. پس همانطور که می بینید یک ماساژور برقی باید در هر خانه ای باشد تا در مواقع لزوم از آن بهره ببرید.

10 ماساژور برقی بدن محبوب و پرفروش در دیجی کالا

در این مطلب قرار است 10 ماساژور برقی محبوب از نظر کاربران و خریداران فروشگاه خبرنگاران ، از بین انواع ماساژور برقی صورت بدن، را با هم آنالیز کنیم. این آنالیز به شما یاری می نماید که برای خرید برترین ماساژور برقی بدن راحت تر تصمیم بگیرید و نسبت به تجربه ای که دیگران داشته اند، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

1. ماساژور برقی بلوایدیا مدل BL-888

این دستگاه ماساژور برقی بدن معمولا در بین ورزشکاران پرطرفدار است. ضربه های منظم و اصولی که به وسیله این ابزار به بدن وارد می گردد می توانم باعث بهبود عملکرد سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل، عروق، تاندون ها و رباط ها گردد و بیشتر دردهای بدنی بعد از ورزش را از بین ببرد. این ماساژور هم به صورت ضربه ای کار می نماید و هم لرزشی، به همین علت می تواند هر نوع درد و گرفتگی را در قسمت های مختلف بدن از بین ببرد. برطرف کوفتگی و دردهای ناشی از پارگی عضلات که در اثر ورزش ایجاد می گردد، به راحتی با این دستگاه امکان پذیر است. روی این دستگاه یک صفحه نمایش هم وجود دارد که می توانید تنظیمات مورد نظر را از این طریق در دستگاه وارد کنید.

2. ماساژور برقی ریلکس اند تایم مدل spin-110

نوع ماساژ در این محصول به صورت لرزشی، ضربه ای و حرکتی است. عملکردهای لرزشی و ضربه ای به تحریک عضلات می پردازد و در کنار ماساژ حرکتی می تواند درد را کاهش داده و سوخت و ساز بدن را بهبود ببخشد. شما می توانید به راحتی با این ابزار خستگی اندام های مختلف را از بین ببرید، عضلات گرفته را باز کنید و دردهای ناشی از کشیدگی، فشار یا ضربه را از بین ببرید. استفاده از این محصول محدودیت سنی ندارد و همه، از کودک تا افراد سالمند، می توانند از آن استفاده نمایند.

3. ماساژور برقی سوپر لایف مدل XF-69

یک ماساژور بدن برقی کوچک که همه جا می توانید با خود به همراه داشته باشید و به راحتی از آن بهره ببرید. نوع ماساژ این دستگاه لرزشی است و برای تمام نقاط بدن مثل دست، پا، گردن و کتف می توانید از آن بهره ببرید. هم با برق کار می نماید و هم با باتری نیم قلمی به راحتی روشن می گردد. یک کابل برق 80 سانتی متری و یک کامل USB در بسته این دستگاه قرار گرفته است.

4. ماساژور گردن مدل 602

گردن درد و گرفتگی گردن مسئله ای است که اغلب ما با آن روبرو هستیم. نشستن های طولانی مدت پشت کامپیوتر، کارِ زیاد با موبایل یا حمل کردن کوله پشتی های سنگین همه باعث ایجاد گرفتگی و درد در گردن می شوند. این ماساژور گردن با ماساژ ویبره ای می تواند به خوبی درد و گرفتگی در گردن را از بین ببرد. بعلاوه این محصول توانایی کاهش دردهای میگرنی و سردردهای اضطرابی را هم دارد. افزایش گردش خون در ناحیه گردن که به واسطه ویبره فراوری شده به وسیله این دستگاه اتفاق می افتد باعث افزایش اندازه آندورفین (مسکن طبیعی بدن) در این بخش می گردد و همین موضوع در کاهش سریع تر درد موثر است.

علاوه بر کاهش دردهای بدنی، ایجاد احساس آرامش در ناحیه گردن می تواند باعث ریلکس شدن شما از نظر ذهنی گردد. از قلم نیاندازید که قبل از استفاده باید گردن را با یک حوله مرطوب کمی مرطوب کنید و سپس از دستگاه بهره ببرید. این محصول 2 سری ماساژ مختلف دارد و می توانید از 9 عملکرد مختلف آن برای ماساژ گردن بهره ببرید. به صورت شارژی کار می نماید و با هر بار شارژ می تواند گردن شما را 15 دقیقه ماساژ دهد.

5. ماساژور چشم آی-کر مدل pf-001

شاید باورش سخت باشد اما بخش زیادی از خستگی های چشمی با یک ماساژ مناسب از بین می رود. بعلاوه برای از بین بردن چین و چروک اطراف چشم هم استفاده از ماساژ توصیه می گردد. پس استفاده از ماساژور چشم می تواند تاثیر مثبت بسیار زیادی بر زیبایی و سلامت شما داشته باشد. این محصول به صورت لرزشی و حرکتی ناحیه چشم های شما را ماساژ می دهد و پدهای حرارتی آن خستگی ماهیچه های اطراف چشم را در حین ماساژ از بین می برد. یک قابلیت جالب توجه در این محصول امکان پخش موسیقی در حین ماساژ است. پس با استفاده از آن می توانید موسیقی مورد علاقه تان را گوش کنید و از ماساژ لذت ببرید.

6. ماساژور پا ای ام اس مدل 9LEVEL

همواره شنیده ایم که پا قلب دوم انسان است. پس اگر به پاها خوب رسیدگی کنیم تاثیر مثبت آن را در کل بدن می بینیم. این محصول با ماساژ کف پاها به وسیله ایجاد جریان، می تواند گرفتگی و انقباض عضلات پا را کم کند. 6 حالت ماساژ متنوع دارد و با 9 سرعت مختلف کار می نماید.

7. ماساژور گردن مدل JT-oo8 NEW

باز هم یک ماساژور گردن دیگر در فهرست پرطرفدارهای سایت خبرنگاران به چشم می خورد. این محصول یک تکه گاه مخصوص برای سر دارد که به آرامش و ثبات بیشتر سر و گردن در حین ماساژ گرفتن یاری می نماید. طراحی ظاهری آن به شکلی است که حتی می توانید در ماشین در حال حرکت هم از این محصول بهره ببرید. هم با باتری کار می نماید و هم باتری داخلی آن شارژ می گردد. نحوه ماساژ در این دستگاه به شکل پالس الکتریکی و بر اساس اصول طب سوزنی است. در بسته این محصول یک کابل USB قرار گرفته است که برای شارژ کردن باتری داخلی آن استفاده می گردد.

8. ماساژور گردن و صورت تیروس مدل ES1081

این ماساژور قابلیت های خاص و متنوعی دارد که می تواند هم به پوست صورت شما رسیدگی کند و هم گردن و صورت شما را ماساژ دهد. در فهرست زیر می توانید تمام قابلیت های این محصول را مشاهده کنید.

  • پاکسازی و تمیز کردن عمیق ترین منافذ پوست
  • کوچک کردن منافذ پوست
  • کاهش آکنه
  • از بین ردن لکه های تیره روی پوست
  • تقویت پوست
  • از بین بردن چین و چروک
  • افزایش متابولیسم سلولی
  • افزایش استحکام پوست
  • افزایش گردش خون
  • از بین بردن استرس پوست
  • تقویت فیبروپلاست و کلاژن سازی در پوست

نوع ماساژ این دستگاه لرزشی است و تمام این قابلیت ها با استفاده از حالت ها و نورهای مختلف این ماساژور امکا پذیر است.

9. ماساژور چشم مدل EYE Beauty

نوع ماساژ در این محصول به صورت لرزشی و گرمایی است و می توانید برای جذب کرم های تقویتی به وسیله پوست هم از آن بهره ببرید. از قابلیت های این ماساژور چشم می توان به بازیابی فیبر الاستیک پوست، افزایش گردش خون، عملکرد ضد پیری، از بین بردن خستگی پوست، سفت کردن بافت پوست و بعلاوه از بین بردن حلقه های تیره دور چشم اشاره نمود. از این دستگاه برای ماساژ لب هم می توانید بهره ببرید و با یاری آن حجم لب ها را بیشتر کنید.

10. ماساژور برقی اوآبس مدل GS-001

آخرین ماساژور در این فهرست سه نوع ماساژ لرزشی، ضربه ای و حرکتی دارد و از آن می توانید برای ماساژ نقاط مختلف بدن بهره ببرید. استفاده از این دستگاه دردهای ناشی از پیچ خوردگی، کشیدگی و درد عضلات را کاهش می دهد؛ بعلاوه برای کاهش کبودی های ایجاد شده بسیار مناسب است. افزایش جریان خون و لنف، برطرف گرفتگی و سفتی عضلات و ایجاد احساس آرامش در سیستم عصبی از ویژگی های این محصول است.

منبع: fab-ent

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1402 بروزرسانی: 26 آبان 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2339

به "10 مدل از انواع ماساژور برقی بدن برای خرید در بلک فرایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مدل از انواع ماساژور برقی بدن برای خرید در بلک فرایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید