خبری برای سهامداران خگستر ، سود مرداد خگستر چقدر بود؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته گزارش صورت مالی مرداد شرکت توسعه سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر) در کدال منتشر شد.

خبری برای سهامداران خگستر ، سود مرداد خگستر چقدر بود؟

بر اساس این گزارش ارزش کل سرمایه گذاری های بورسی خگستر در خاتمه مرداد به 12 هزار و 747 میلیارد تومان رسید که نسبت به ماه قبل یکهزار و 138 میلیارد تومان بیشتر شده بود. این سرمایه گذاری ها در 18 شرکت بورسی انجام شد.

مجموع سرمایه گذاری بورسی و غیربورسی خگستر هم در خاتمه مرداد بیش حدود 6 هزار میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

بیشترین وزن پرتفوی سرمایه گذاری خگستر را نماد خودرو تشکیل داده است و بعد از آن بانک پارسیان و خمحرکه بیشترین سهم را در سبد سرمایه گذاری بورسی این شرکت داشتند.

خگستر در مرداد بیش از 2.5 میلیارد تومان سهام خودرو و 1.6 میلیارد تومان سهام خمهر را خریداری کرد. مجموع سهام خریداری شده این شرکت در مرداد 6.3 میلیارد تومان بود. از طرف دیگر این شرکت بیش از 4.5 میلیارد تومان از فروش سهام خود ضرر کرده بود. بر اساس آمار منتشر شده در کدال کل سود حاصل از سهام خگستر از ابتدای سال مالی تا خاتمه مرداد بیش از 426 میلیارد تومان به ثبت رسید.

خگستر که از کف قیمتی خود در بهار امسال رشدی 75 درصدی را تجربه کرده هنوز نسبت به اوج سال گذشته 76 درصد ارزان تر است. در جریان معاملات امروز خگستر در با صف خرید روبرو شده و در قیمت 322 تومانی معامله می شود.

مهمترین اخبار مربوط به کدال را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1821

به "خبری برای سهامداران خگستر ، سود مرداد خگستر چقدر بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری برای سهامداران خگستر ، سود مرداد خگستر چقدر بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید