خورده شدن جنازه به وسیله موش ها در بیمارستان!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، یک خانواده داغدار در هند حین تحویل جسد خود در بیمارستان با صحنه ای وحشتناک روبه رو شدند.

خورده شدن جنازه به وسیله موش ها در بیمارستان!

به گزارش خبرنگار، در حادثه ای تکان دهنده در هند جسد یک زن در سردخانه یکی از بیمارستان های این کشور به وسیله موش و مورچه خورده شد. این اتفاق زمانی رخ داد که جسد این زن به مدت 4 روز در سردخانه رها شده بود. این اتفاق در سردخانه بیمارستانی در استان اوتار پرادش هند رخ داد.

این زن که هویتش اعلام نشده در تاریخ 29 آوریل پس از یک حادثه تصادف در بیمارستان بالرامپرو ماندالیا بستری شده بود. اما یک روز بعد وی جانش را از دست داد و جسد متوفی برای انجام کالبدشکافی به سردخانه بیمارستان منتقل شد. مسئولان بیمارستان برای انجام کالبدشکافی پلیس محلی را در جریان فوت این زن ناشناس قرار داده و قرار شد که کالبدشکافی روی جسد وی انجام گردد. اما سهل انگاری از سوی پلیس محلی و بعلاوه مسئولان بیمارستان موجب شد تا جنازه متوفی به مدت 4 روز در سردخانه رها گردد. مسئولان بیمارستان روز پنجشنبه و با آنالیز جنازه متوفی، متوجه شدند که بخش هایی از جسد وی به وسیله موش ها و مورچه ها خورده شده است.

این اتفاق موجب ایجاد آشفتگی در بیمارستان شد. با این حال آ. ک. میشرا، مدیر ارشد بیمارستان گفت که از آنجا که هویت متوفی شناسایی نشده بود به پلیس از قبل در خصوص لزوم انجام سریع کالبدشکافی اطلاع رسانی شده بود. لازم به ذکر است؛ انتها روز 6 می کالبدشکافی روی جسد انجام و جنازه متوفی سورانده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1811

به "خورده شدن جنازه به وسیله موش ها در بیمارستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورده شدن جنازه به وسیله موش ها در بیمارستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید