برطرف مسائل گردشگری اصفهان عزم ملی می طلبد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، فریدون اللهیاری شامگاه پنج شنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری در دوران پساتحریم در حوزه گردشگری اصفهان گفت: با توجه به حرکت های جدید در حوزه دیپلماسی ایران ما در آستانه دوره جدیدی از گردشگری در کشورمان هستیم.

برطرف مسائل گردشگری اصفهان عزم ملی می طلبد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: بر این اساس باید جویای مسائل و مسائل حوزه گردشگری استان از زبان فعالان این عرصه باشیم تا با اتحاد و هم جهتی در راستای پیشبرد اهداف این حوزه گام برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان با بیان اینکه همدلی بخش دولتی و خصوصی در حوزه اجرا و برنامه ها در استان اصفهان تحقق یافته است، بیان داشت: مبحث گردشگری با اهتمام استاندار اصفهان اکنون در فهرست اولویت های اصلی استان قرار گرفته و کوشش های زیادی در حوزه بسترسازی و تسهیل زمینه های سرمایه گذاری در اصفهان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کارگروه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان در طول این مدت به آنالیز و پیگیری مسائل مهم گردشگری استان پرداخته است، بیان داشت: امروز در آستانه تنظیم برنامه ها و اسنادی در استان اصفهان هستیم که می تواند زمینه ساز جذب و مشارکت بیشتر سرمایه گذاری ها در استان باشد.

تنظیم سند هتل سازی در شهر اصفهان

اللهیاری با بیان اینکه میراث فرهنگی با مشارکت شهرداری، اتاق بازرگانی، اداره کل راه وشهرسازی در حال تنظیم سند هتل سازی در شهر اصفهان است، تاکید نمود: در بخش تبدیل ابنیه تاریخی به اماکن و تاسیسات گردشگری به زودی صفحه الکترونیکی ابنیه تاریخی و قابل سرمایه گذاری در سایت میراث فرهنگی رونمایی می گردد و هزاران بنای تاریخی قابل سرمایه گذاری در اختیار سازمان یا بخش خصوصی با کاربری معین تعریف می شوند.

وی افزود: اصفهان به عنوان پیشانی گردشگری ایران شناخته می گردد و اعتقاد داریم نیازمند اهتمام جدی و عزم ملی برای برطرف مسائل گردشگری این استان به عنوان پایتخت فرهنگی کشور هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 705

به "برطرف مسائل گردشگری اصفهان عزم ملی می طلبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل گردشگری اصفهان عزم ملی می طلبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید