سری گلکسی S22 شاید 19 بهمن معرفی شود

به گزارش مجله زیبایی زندگی، انتظار می رود که سامسونگ سال آینده میلادی از گوشی های هوشمند پرچم دار 2022 خود، یعنی سری گلکسی S22 رونمایی کند. اما در حالی که این شرکت هنوز تاریخ رونمایی رسمی را اعلام نکرده است، برخی منابع 19 بهمن (8 فوریه) را زمان رونمایی بزرگ سامسونگ عنوان می کنند.

سری گلکسی S22 شاید 19 بهمن معرفی شود

سری گلکسی اس (Galaxy S) در زمان عرضه، همیشه نخستین گوشی هایی بوده اند که به چیپست نسل تازه کوالکام مجهز می شدند اما گویا این موضوع درباره پرچم دار سال آینده این سری صدق نمی کند چرا که این گوشی های پرچم دار سامسونگ، تا اوایل ماه فوریه (اواخر بهمن) روانه بازار نخواهند شد.

بر اساس اطلاعاتی که Ice Universal منتشر کرده، غول فناوری کره گلکسی S22 اولترا را تا 8 فوریه به طور رسمی معرفی نخواهد کرد. دیگر مدل های سری گلکسی S22 هم در همان روز معرفی خواهند شد. این منبع خبری همچنین اشاره کرده که اگر پرچم دار گلکسی S22 اولترا در نهایت تا 8 فوریه عرضه شود، پیش از آن حداقل 5 گوشی پرچم دار مختلف با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شده اند.

کوالکام به تازگی اسنپدراگون 8 نسل 1 را معرفی کرده است و رقابت برای آنکه چه کسی نخستین پرچم دار را با این سری پردازنده عرضه می کند، داغ است. یکی از این شرکت ها، شیائومی است که انتظار می رود شیائومی 12 را در اواخر این ماه عرضه کند تا نخستین مدل مجهز به نسل تازه پردازنده های اسنپدراگون لقب بگیرد.

موتورولا اج ایکس 30 (Motorola Edge X30) و ریلمی جی تی2 (Realme GT2) پرو هم در حال رقابت برای اختصاص این عنوان به خود هستند، حتی اگر فقط برای قدرت نمایی باشد. زیرا مطمئن هستیم که این مدل ها تا سال آینده برای خرید دردسترس نخواهند بود.

از نظر مشخصات، سامسونگ گلکسی S22 اولترا به دوربین 108 مگاپیکسلی، دوربین های عقب 10 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی از حسگر HM3 سامسونگ بهره می برد که دارای سطح بسیار بزرگ 1/1.33 اینچی و دیافراگم f/1.8 است. میزان پیکسل 0.8 هم میکرومتر است و همچنین انتظار می رود که از لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی کند.

عکس کاور: گلکسی S22 اولترا

Credit: LetsGoDigital

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2042

به "سری گلکسی S22 شاید 19 بهمن معرفی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S22 شاید 19 بهمن معرفی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید