سمیعی: ماجرای باشگاه النصر تمام شده ، بالاترین پاداش بازیکنان خوشحالی مردم است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بالاترین پاداشی که بازیکنان درصورت قهرمانی در آسیا دریافت خواهند کرد، خوشحالی مردم است.

سمیعی: ماجرای باشگاه النصر تمام شده ، بالاترین پاداش بازیکنان خوشحالی مردم است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جعفر سمیعی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از ملاقات با اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: همه چیز در دوحه طبق برنامه پیش رفت. بازیکنان تمرینات خوب و منظمی را انجام دادند و منتظر هستند تا برای ملاقات فینال به میدان بروند.

وی در خصوص همدلی بازیکنان پرسپولیس در آستانه ملاقات نهایی اضافه نمود: روحیه بازیکنان خیلی بالا است و همه می خواهند که این قهرمانی را رقم بزنند. بالاترین پاداش برای بازیکنان خوشحالی مردم است و امیدوارم فردا اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با شکایت باشگاه النصر اضافه نمود: این ماجرا دیگر تمام شده است. تنها مشکل حال حاضر تمرین نکردن تیم در زمین اصلی برگزاری مسابقه بود که این اتفاق رخ نداد. اولسان در مراحل قبل درورزشگاه اصلی بازی نموده بود، اما برگزاری تمرین ما در زمین اصلی فراهنم نشد. ما تلاشمان را کردیم، اما این اتفاق رخ نداد.

سمیعی گفت: غیرت و تعصب بازیکنان کمبود ها و مسائل را جبران می نماید و امیدوارم فردا اتفاقات خوبی را رقم می زند. امیدوارم دعای خیر مردم همراه ما باشد تا اعضای تیم یکشنبه دست پر به ایران بازگردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 فردا (شنبه) به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1444

به "سمیعی: ماجرای باشگاه النصر تمام شده ، بالاترین پاداش بازیکنان خوشحالی مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: ماجرای باشگاه النصر تمام شده ، بالاترین پاداش بازیکنان خوشحالی مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید