بدون قرارداد، بدون برنامه به سمت المپیک!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، در حالی فدراسیون فوتبال قصد شکستن طلسم صعود تیم ملی امید به المپیک را دارد که هنوز قرارداد اعضای کادرفنی امضا نشده و هیچ برنامه ای هم برای روزهای آینده ارائه نشده است.

بدون قرارداد، بدون برنامه به سمت المپیک!

به گزارش خبرنگاران، بعد صعود تیم ملی فوتبال امید ایران در اواسط آبان به مسابقات جام ملت های زیر 23 سال آسیا که در خرداد 1401 برگزار می گردد، کادرفنی تیم ملی اعم از مهدی مهدوی کیا و دستیارانش ایران را ترک نموده اند و از آن موقع تا به امروز هیچ خبری از برنامه های نو برای تیم ملی امید نیست.

در واقع مهدوی کیا و دستیارانش یک روز بعد از اتمام بازی های مقدماتی تهران را ترک نموده اند و تا امروز هیچ برنامه ای برای برگزاری اردو و تمرین در روزها و ماه های آینده ارائه نشده است.

محمد محمدی، مدیر تیم ملی فوتبال امید به تازگی اعلام نموده که قراردادهای اعضای کادرفنی تیم ملی بعد از گذشت حدود سه ماه منعقد نشده و مهدوی کیا و دستیارانش قراردادی ندارند. حتی گفته می گردد این موضوع باعث ناراحتی و دلخوری مهدوی کیا از فدراسیون فوتبال هم شده؛ به طوری که او به عنوان مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در هیچ یک از سفرهای خارجی عزیزی خادم را همراهی ننموده اما چندی قبل در مراسم روزشمار جام جهانی در قطر حاضر شده بود.

امضا نشدن اعضای کادرفنی تیم ملی از یک سمت و همینطور ارائه نشدن برنامه زمانی برگزاری اردو و تمرینات تیم ملی از سوی دیگر، نمایانگر نبود برنامه ریزی مناسب در ارتباط با تیم ملی امید است و تعیین نیست با این فرایند، ایران می تواند تا سه سال آینده برای شکستن طلسم صعود به المپیک منسجم گردد یا خیر.

پیش از این مهدوی کیا به طور مکرر از کوشش و برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات چهارجانبه ای با حضور ایران، قطر، امارات و کره جنوبی در بهمن امسال در دوحه قطر خبر داده بود که فعلا این برنامه هم به حال خود رها شده است.

البته امضای تفاهم نامه همکاری مشترک ایران و قطر، یک گام مثبت و رو به جلو در صورت عزم فدراسیون فوتبال برای نهایی کردن این اردو با همکاری کشورهای نامبرده شده است ولی بلاتکلیفی کادرفنی تیم ملی می تواند عامل مهمی در جهت بروز مشکل در فرایند آماده سازی تیم ملی امید گردد.

البته محمد محمدی ابراز امیدواری نموده که قراردادی اعضای کادرفنی تا هفته آینده نهایی گردد و بالاخره بعد از کریسمس، مهدوی کیا و دستیارانش راهی ایران شوند تا حداقل چند بازی از مسابقات لیگ را به منظور شناسایی بازیکنان مدنظر خود دیدن نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1971

به "بدون قرارداد، بدون برنامه به سمت المپیک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون قرارداد، بدون برنامه به سمت المپیک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید