شش دوره آموزشی فنی و حرفه ای در بازداشتگاه اوین برگزار می شود

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دوره های آموزشی فنی و حرفه ای از قبیل مکانیک خودرو، کاربری رایانه، معرق، منبت، ساخت مصنوعات چرمی و آرایشگری در بازداشتگاه اوین برگزار شد.

شش دوره آموزشی فنی و حرفه ای در بازداشتگاه اوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، ضیایی مدیر بازداشتگاه اوین ضمن حضور در اداره اشتغال و حرفه آموزی با تاکید بر اجرای طرح های آموزشی و حرفه آموزی، کیفیت برگزاری دوره های مختلف فنی و حرفه ای را در این بازداشتگاه مثبت ارزیابی کرد و گفت: دوره های مختلف آموزش فنی و حرفه ای به عنوان یکی از طرح های بازپروری و ایجاد زمینه اشتغال بعد از آزادی مددجویان از اهیمت زیادی برخوردار است.

ضیایی اضافه نمود: برگزاری دوره آموزشی مکانیک خودرو، کاربری رایانه، معرق، منبت، ساخت مصنوعات چرمی و آرایشگری از جمله این برنامه هاست که هدف آن ارتقاء سطح خودباوری و اشتغال زندانیان پس از آزادی است. با توجه به اینکه علت بروز بسیاری از جرائم و به تبع آن افزایش جمعیت کیفری زمینه اقتصادی دارد و اشتغال به صورت بسیار موثر نقش بازدارنده در ارتکاب جرم و افزایش و جمعیت کیفری دارد لذا طرح های اشتغال و حرفه آموزی در رسیدن به اهداف عالی سازمانی نقش پررنگی دارد.

وی گفت: در نظام مقدس اسلامی تاکید بر خدمت رسانی مسئولین به محرومان است و با امکانات موجود می توان با ارتقای کیفیت آموزش، در راستا خدمت رسانی حرکت کرد.

براساس این گزارش، مددجویان پس از سرانجام هر دوره آموزشی، گواهینامه معتبر از سوی سازمان فنی وحرفه ای بدون درج کلمه زندان دریافت می نمایند تا پس از آزادی، بتوانند وارد بازار کار و اشتغال شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 334

به "شش دوره آموزشی فنی و حرفه ای در بازداشتگاه اوین برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش دوره آموزشی فنی و حرفه ای در بازداشتگاه اوین برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید