معرفی شرکت هایدلبرگ Heidelberg؛ بزرگترین شرکت خدمات و تجهیزات چاپ دنیا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، هایدلبرگ Heidelberg ؛ معرفی شرکت هایدلبرگ

بزرگترین شرکت خدمات و تجهیزات چاپ دنیا

معرفی شرکت هایدلبرگ Heidelberg؛ بزرگترین شرکت خدمات و تجهیزات چاپ دنیا

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کمپانی آلمانی هایدلبرگر دروکماشینن آ گ (به آلمانی: Heidelberger Druckmaschinen AG) (معروف به هایدلبرگ؛ Heidelberg) در شهر هایدلبرگ آلمان مستقر گشته و کارخانه های آن در شش کشور دنیا قرار دارند. با در اختیار داشتن بیش از 47 درصد از سهم بازار دنیای ماشین آلات صنعت چاپ افست، و دیگر تکنولوژی های مدرن چاپ عظیمترین شرکت صنعت چاپ در دنیا می باشد. شرکت هایدلبرگ تنها ارائه نماینده راهکارهای یکپارچه و متمرکز در صنعت چاپ دنیا است.

تاریخچه هایدلبرگ

درسال 1850 اندریاس هام یک کارخانه ریخته گری و فراوری ماشین آلات را در فرانکنتال آلمان پایه گذاری کرد. کارخانه ای که در واقع هسته مرکزی آنچه را امروز به نام کمپانی هایدلبرگ می شناسیم پایه ریزی کرد. در سال 1896 شهر هایدلبرگ، دفاتر مرکزی کارخانه هام با نام کمپانی ماشین آلات سریع الف. هام هایدلبرگ را در خود جای داد. کارخانه ای که با فراوری اولین ماشین چاپ خود، شهرت و اعتباری بین المللی را برای این شرکت به ارمغان آورد، ماشین چاپ ملخی هایدلبرگ که در سال 1914 پا به عرصه وجود گذاشت. اولین شعبه کمپانی هایدلبرگ در سال 1926 در ژاپن تاسیس گشت. کمپانی، مقر واقع در شهر هایدلبرگ خود را توسعه و گسترش داده و در سال 1957 کارخانه ویسلوخ- والدورف را افتتاح نمود که تا امروز عظیمترین و پیشرفته ترین کارخانه فراوری وری چاپ Ĥ ماشین آلات چاپ در دنیا محسوب می گردد. کمپانی هایدلبرگ در سال 1962 پا به حیطه فن افست گذاشت و با فراوری نخستین ماشین چاپ دو ورقی چهار رنگ از خانواده اسپیدمستر در سال 1974 جهشی عظیم را در زمینه کیفیت، دقت و سرعت ماشین آلات چاپ افست ایجاد نمود. در سال 1975 اولین ماشین چهار و نیم ورقی دو رنگ پشت و روزن کمپانی به بازار عرضه گشت. در سال 1985 کارخانه جدید ریخته گری کمپانی واقع در آمشتتن آلمان کار خود را شروع نمود. در سال 1992 کمپانی هایدلبرگ سنگ بنای کارخانه براندنبورگ را پی گذاشت.

فراوریات هایدلبرگ

فراوری نماینده و عرضه نماینده ماشین آلات چاپ دقیق و قدرتمند، تجهیزات پیش از چاپ و نگاشت پلیت، ماشین آلات پس از چاپ و نرم افزارهایی برای یکپارچه سازی و پیوستن کلیه ماشین آلات در سراسر زنجیره و فرآیند فراوری است. علاوه بر آن، کمپانی هایدلبرگ ارائه نماینده خدمات مشاوره ای، خدمات سرویس، قطعات یدکی، گستره وسیعی از مواد مصرفی صنعت چاپ، ماشین آلات دست دوم و خدمات آموزشی در آموزشگاه رسانه چاپ خود است.

سرمایه هایدلبرگ

کل دارایی کمپانی هایدلبرگ بالغ بر 3 هزار میلیارد دلار می باشد.

نیروی کاری هایدلبرگ

این کمپانی با دارا بودن بیش از 250 دفتر فروش در سراسر دنیا، خدمات خود را در اختیار بیش از 200،000 نفر از مشتریان خود در کشورهای صنعتی و در حال رشد، در آسیا و اروپای شرقی قرار می دهد. در حال حاضر کمپانی هایدلبرگ دارای نیروی کاری معادل 19،596 نفر است که عمده آنها در بخش های تحقیق و توسعه، فراوری و فروش مشغول به کار می باشند.

مرکز نمایشگاهی رسانه چاپ هایدلبرگ

این مرکز یکی از چندین مرکز نمایشگاهی هایدلبرگ که برای مشتریان کمپانی از سراسر دنیا این فرصت را فراهم می سازد که از نزدیک با آخرین، جدیدترین و پیشرفته ترین راهکارهای صنعت چاپ آشنا گردند. مرکز نمایشگاهی اصلی در شهر هایدلبرگ قرار گرفته که با امکانات موجود در کارخانه ویسلوخ مجموعا حدود 3800 متر مربع فضای نمایشگاهی را در اختیار بازدیدنمایندگان خود قرار می دهد و عظیمترین نمایشگاه دائمی صنعت چاپ دنیا می باشد. تقریبا کلیه محصولات و راهکارهای هایدلبرگ در هر سه بخش پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ در معرض بازدید علاقمندان قرار می گیرد و تنها در سال گذشته بیش از 1300 گروه از مشتریان هایدلبرگ از این مرکز بازدید به عمل آوردند.

مدیر ارشد اجرایی جدید هایدلبرگ برنامه توسعه بلند پروازانه این شرکت را بیان کرد.

مدیر ارشد اجرایی جدید هایدلبرگ heidelberg رانیرهاند سرورف کلیات یک برنامه 5 ساله که هایدلبرگ را بار دیگر به یک شرکت پرمنفعت و پیشگام در صنعت چاپ تبدیل خواهد نمود بیان کرد. هاندسدروف همچنین جزئیات بیشتری در خصوص استراتژی دیجیتال هایدلبرگ که ماه پیش اعلام نموده بود ارایه داد.

مراحل انعقاد مراحل خرید کارخانه فراوری مواد مصرفی فوجی فیلم در انگلیس در ماه جولای به اتمام خواهد رسید . این همکاری 25 میلیون یورو به درآمد بخش مواد مصرفی هایدلبرگ اضافه خواهد نمود. در حال حاضر فراوری مواد مصرفی هایدلبرگ در کارخانه یک روتلینگن آلمان و دیگر در کروپیک بلژیک فراوری می گردد. هایدلبرگ می گوید خرید کارخانه های دیگر قدم مفید و منطقی پس از خرید شرکت بلژیکی Blveprint است. شرکت Blveprint سازنده مواد مصرفی است. هایدلبرگ در سال 2008 شرکت انگلیسی Hitech سازنده مواد ورنی را خریداری کرد. خرید جدید هایدلبرگ دومین خرید این شرکت در امسال است.

در اول ماه می گذشته هایدلبرگ شرکت نرم افزاری آلمانی Docufy را خریداری کرد. هاندسدورف در 2 فوریه بیان کرد که استراتژی هایدلبرگ برای خرید و ادغام شرکت های دیگر توسعه پیدا خواهد نمود.

اولرش هرمان رئیس واحد دیجیتال و خدمات شرکت هایدلبرگ با اضافه کردن شرکت های دیگر به گروه هایدلبرگ به عهد خود با مشتریان مبنی بر افزایش فراوریات شرکت عمل نموده است.

هاندسدروف در کنفرانس سالانه سرمایه گذاران هایدلبرگ ویسلوخ والدروف جزئیات بیشتری در خصوص ساختار تقسیم بندی شده هایدلبرگ بیان کرد. دو بخش جدید به نام (HDB (Digital Bisiness& Services یا بخش تجارت دیجیتال و خدمات (HDT (Heidelberg Digital Technogog تکنوولوژی دیجیتال هایدلبرگ اضافه شده است . HDT شامل سیستم های حرارتی پس از چاپ و چاپ لیبل می گردد. در این بخش توسعه ، فراوری و فروش تکنولوژی های فراوریات دیجیتال در اولویت است. رئیس این بخش استفن یلتز که قبلا عضو هیات مدیره است می باشد.

بخش HDB شامل مواد مصرفی ، خدمات و چاپ دیجیتال ، راه چاره های دیجیتال و تجهیزات دست دوم می باشد. در این بخش اولویت بازاریابی مدل های تجاری جدید است. تجهیزات دیجیتال این شرکت شامل دستگاه های Labefire , Primefire, Omnifire, Versafire می گردد. گروه هایدلبرگ همچنان می خواهد از مدل تجاری فعلی جدید شرکت فاصله گرفته و به سوی مدل قراردادهای کل چرخه عمر (Lifecycle Contract) حرکت کند. دی این نوع قرارداد که بر اسا کارایی، حجم فراوری ماشین و تیراژ از مشتری پول دریافت می گردد . مشتریان بر اساس آنچه فراوری می نمایند به هایدلبرگ پول می دهند و نه دنبال دستگاه این مدل در چاپ دیجیتال مورد استفاده فراوان دارد و به آن Clscke Charge می گویند.

هاندسدورف می گوید این ساختار جدید شروع یک دوره جدید توسعه هایدلبرگ است . او می گوید هایدلبرگ طی 5 سال آینده هایدلبرگ بار دیگر به عنوان طلایه دار صنعت چاپ خواهد بود. شرکتی با توسعه فراوان و سود گسترده.

هایدلبرگ اهداف نورسته بلند پروازانه ای را برای خود ترسیم کرد و اهیمت این شرکت می خواهد تا سال 2022 صد میلیون یورو سود داشته باشد. در حال حاضر این رقم 36 میلیون یورو است . شرکت تصمیم دارد میزان فروش خود را 500 میلیون افزایش دهد و به 3 میلیارد یورو برساند بر اساس این طرح میزان فروش دستگاه های دیجیتال Primefile Lablfire برای خطوط بسته بندی تا 200 میلیون یورو افزایش درآمد برای هایدلبرگ خواهد داشت بخش مواد مصرفی 250 میلیون یورو و 50 میلیون یورو از سیستم های نر افزاری Docufy افزایش درآمد نصیب هایدلبرگ خواهد شد.

هایدلبرگ تصمیم دارد سهم این شرکت را از چاپ دیجیتال به دو برابر میزان فعلی که 5 درصد است افزایش دهد. این شرکت همچنین تصمیم دارد هزینه های ساختاری و فرآیندی خود را طی 5 سال آینده تا 50 میلیون یورو کاهش دهد و در حال حاضر در حال مشاوره با شرکت های متخصص در خصوص نحوه این کاهش است.

در حال حاضر یک بخش پژوهش و توسعه جدید در کارخانه سلیوخ والدروف مراحل ساخت را پشت سر میگذارد. این بخش در سال 2018 تکمیل خواهد شد.

دستگاه اسپیدمستر شرکت هایدلبرگ

در سال 2010 شرکت هایدلبرگ یک ماشین اسپید مستر که فرمت آن SRA1 (عرض 920 میلی متر) فراوری کرد و عرضه آن به تازگی اجرا شده است. به نظر می رسد در شرایط فعلی صنعت چاپ این دستگاه هواداران فراوانی به ویژه در کشورهای شرق دور دارد. این دستگاه برای چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ و دیگر کارهای چاپی تجاری مناسب است. هایدلبرگ به تازگی در شهر لندن از این ماشین جدید رونمایی کرد و همراه با آن ماشین دو ورقی اسپید مستر CX75 را می تواند یک گزینه ارزان تر و جمع و جورتر از XL75 باشد به نمایش گذاشت. هایدلبرگ انتظار دارد ماشین چاپ جدید بتواند بعضی از بازار کوموری و رایوبی را در این فرمت چاپی از آن خود کند. مت راکبی از مدیران اروپایی هایدلبرگ می گوید: این ماشین برای آن دسته از چاپ کارانی که می خواهند موقعیت های بیشتری در مقایسه با ماشین های دو ورقی معمولی (B2) را به دست بیاورند مناسب است. کسانی که تا به امروز از ماشین 4/5 ورقی استفاده می کردند می توانند با استفاده از این ماشین هزینه کمتری بابت پلیت پرداخت نمایند. برای چاپکارانی که نیز مایلند از مزایایی چاپ بروی این ماشین که قادر است روی انواع کاغذها با ضخامت های مختلف کار چاپ نمایند، این ماشین گزینه مناسبی است. این ماشین به صورت 4، 5 و یا 6 رنگ همراه با آپشن یونیت ورنی زنی برای فرمت های مختلف عرضه می گردد. دستگاه همراه با تجهیزات Auto Plant , Intellistant همراه با پیش تنظیم آپارات و سیستم تحویل ماشین XL106 بهره می برد. دستگاه به سیلندر انتقال ورنی سه قطری و سیلندر چاپ و لاستیک دو قطری مجهز است. دستگاه با استفاده از طراحی و تکنولوژی ماشین اسپیدمستر CX102 ساخته شده است. در عین حال عرض چاپ آن کاهش یافته تا از این طریق در مصرف پلیت صرفه جویی گردد. از دیگر ویژگی ها این دستگاه سیستم تنظیم مرکب و آبزنی در هنگام تغییر سرعت ماشین، کالیبراسیون مرکبدان و استفاده از پنجه ها و بولبرینگ های ماشین XL106 است. دستگاه از سخت افزار و نرم افزار Princet Press Control برای کنترل و نظارت بر تمام عملیات چاپ استفاده می نماید.

از تکنولوژی کلیه سیستم های یووی زنی هایدلبرگ در این دستگاه استفاده شده است. دستگاه به سیستم پیش مرکب دهی (Pre inking) و مرکب زدایی De- inking مجهز است. این سیستم ها باعث کاهش استفاده از مواد اولیه شده و در زمان صرفه جویی می نمایند. این اولین بار است که هایدلبرگ یک ماشین چاپ با این فرمت عرضه می نماید. راکل می گویند مزایای این دستگاه بی شمارند. هزینه چاپ با این دستگاه کاهش یافته است. یونیت های مرکب زنی قادرند چاپ تن پلات با کیفیت عالی ارائه دهند. قابلیت استفاده از پلیت های کوچکتر باعث می گردد در هزینه چاپ 20 درصد صرفه جویی به عمل آید. این دستگاه از ماشین چاپ 4/5 ورقی کوچک تر است و می تواند روی انواع کاغذها با ضخامت های مختلف چاپ کند. سیستم عامل جدید دستگاه کار با ماشین را راحت تر نموده است. قلب تپنده کلیه ماشین های چاپ اسپید مستر هایدلبرگ نرم افزار Intellistant که بخشی از سیستم Princet Press Center است، می باشد. از سیستم های پیش تنظیم برای تغییر فرمت و ابعاد چاپ و همچنین تنظیم فشار هوا در آپارات و بخش تحویل استفاده می گردد. مدل چهار رنگ این دستگاه 800 هزار یورو قیمت دارد. با این حال هایدلبرگ همراه با این ماشین مواد مصرفی و خدمات با قیمت پایین عرضه می نماید که هزینه چاپخانه دار را تا 30 درصد کاهش می دهد. این خدمات که تحت عنون Impression Plan عرضه می گردد شامل یک قرارداد خرید مواد مصرفی متناسب با احتیاج مشتری، یک قرارداد خدماتی کامل، یک دوره آموزشی : 6 روزه و سیستم گردش کار Prinect می گردد. این قرارداد چیزی شبیه Click Charge است که سازندگان ماشین آلات دیجیتال به مشتریان خود ارائه می نمایند.

آموزش در محل چاپخانه انجام میگردد و مشتریان می توانند پیش از خرید از نحوه عملکرد دستگاه در حال چاپ در نمایشگاه هایدلبرگ دیدن نمایند. امکان عیب یابی دستگاه از راه دور و با استفاده از اینترنت وجود دارد. تا به امروز 300 یونیت از این ماشین ها در سراسر دنیا فروش رفته است.

ماشین چاپ دیجیتال هایدلبرگ برای چاپ صنعتی

ماشین های 4/5 ورقی هایدلبرگ که به صورت یک رو و هفت رنگ چاپ می نماید، بازار فراوری چاپ را هدف قرار داده است. این ماشین برای چاپ تیراژ 1500 جعبه در هر بار مناسب است. نام ماشین PrimeFire 106 است و حاصل همکاری هایدلبرگ و فوجی فیلم است. فوجی فیلم موتور جوهر افشان دستگاه را می سازد و هایدلبرگ بدنه ماشین و نرم افزار را فراوری می نماید. دستگاه از مرکب های پایه آب که برای استفاده در بسته بندی های غذایی مناسب است بهره می برد.

پی یدرو انسا معاون ارشد هایدلبرگ برای تجهیزات دیجیتال می گوید: این دستگاه سازندگان جعبه را قادر می سازد تا در بازار رقابتی بسته بندی حاشیه سود خود را برای چاپ جعبه در تیراژ کم افزایش داده و در عین حال به مدل های تجاری جدیدی در بخش دیجیتال صنعتی دست پیدا نمایند همانند دیگر بخش های صنعت چاپ از جمله چاپ تجاری، لیبل، بسته بندی و چاپ جعبه ، چاپ دیجیتال و سیستم های گردش کار دیجیتال نفوذ خود را گسترش داده و جریان های اقتصادی جدیدی برای چاپ کار به وجود می آورند. علاوه بر جعبه از این ماشین می توان برای چاپ تقویم و جلد کتاب نیز استفاده کرد.

عرض چاپ این ماشین یک رو زن جوهر افشان 106 سانتی متر و رزولوشن آن 1200×1200 Dpi است. سرعت دستگاه 2500 ورق در ساعت با حداکثر رزولوشن و 4500 ورق با رزولوشن های کمتر است.

بخش های اصلی این دستگاه که شامل قاب ها ، بخش تغذیه، تحویل، سیستم انتقال مقوا و دیگر موارد می گردد بر اساس ماشین چاپ افست هایدلبرگ مدل XL106 ساخته شده است. موتور جوهر افشان دستگاه از هدهای مقیسا خاکستری سامبا (Samba) که توسط فوجی فیلم دایماتیکس ساخته شده، استفاده می نماید اینها شبیه هدهایی هستند که در ماشین دوورقی Jetpress فوجی فیلم به کار رفته است. همه رنگ ها توسط یک درام عظیم پشت سرهم روی کار نشانده می شوند و سپس توسط خشک کن ها خشک می گردد.

پی یدرو انسا می گوید: موتور چاپ حاصل همکاری مشترک بین دو شرکت است. به همین خاطر همکاری هایدلبرگ به ویژه در زمینه کنترل پرتاب قطره ، الگوریتم ها جبرانی، همراستاسازی هدهای چاپی و عوامل دیگر برای عملکرد صحیح ماشین بسیار حیاتی است.

ماشین PrimeFire بهه طور انحصاری از مرکب های saphira استفاده میکند. این مرکب مرکبی است که در ماشین Jetpress استفاده می گردد کاملا متفاوت است. گاموت این مجموعه مرکب 7 رنگ در مقایسه با مجموعه مرکب های چهار رنگ Jet press بسیار گسترده تر است. این مرکب قادر است تا 95% از گاموت های رنگ های پانتون را ارائه دهد.

میزان اتوماسیون دستگاه بسیار بالاست و از تجهیزاتی چون Present Plus و Intelistart 2 که در ماشین XL106 نیز مورد استفاده قرار گرفته است بهره می برد.

از سیستم نرم افزاری هایدلبرگ به نام Prinect Press Contros در ماشین استفاده شده و سیستم ورودی رایانه ای دستگاه Prinect Digital Front End نام دارد که می تواند فایل های PDf را دریافت نموده و آنها را پردازش کند. از جمله مزایای این دستگاه چاپ اطلاعات متغیر است . دستگاه با سه پیکره بندی متفاوت و سطوح مختلف گردش کار که شامل استاندارد با کارایی بالا و در آخر با قابلیت چاپ کامل اطلاعات متغیر است ارائه می گردد. یک ی.نیت ورنی زنی که می تواند ورنی پایه آب با یووی روی کار منتقل کند به عنوان آپشن همراه با ماشین ارائه می گردد.

پی یدرو انسا می گوید : اپراتورهایی که در حال حاضر از سیستم PrimeFire استفاده می نمایند معمولا همان اپراتورهای ماشین افست هستند که دانش اندکی در زیمنه فرآیندهای چاپ دیجیتال نیز دارند. بیشتر فرآیندها در این ماشین به صورت اتوماتیک اجرا شده و هایدلبرگ میخواهد سیستم رابط کاربر این دستگاه را بر اساس نظرات و پست فرصت های مشتریانی که به طور آزمایشی از این دستگاه استفاده می نمایدد، بهبود ببخشد.

تعمیر و نگهداری این دستگاه تا حد زیادی به صورت اتوماتیک انجام می گردد. این دستگاه به صورت روزانه و هفتگی مورد نظارت و بازبینی اتوماتیک قرار گرفته تا یکپارچگی کیفیت چاپ حفظ گردد. هر سه ماه یک بار نیز مهندسان هایدلبرگ به عنوان بخشی از قرارداد فروش از ماشین در محل چاپخانه بازدید می نمایند.

قیمت مدل استاندارد این دستگاه سه میلیون یورو است . در حال حاضر دو دستگاه به صورت آزمایشی در چاپخانه هایی در انگلستان و آلمان نصب شده اند. عرضه تجاری این دستگاه در پاییز سال 2018 شروع می گردد.

بیشترن ورق مورد استفاده در این دستگاه 75×106 سانتی متر و وزن مدیا بین 170 تا 450 گرم است. ضخامت مدیا مورد استفاده بین 2/0 تا 6 میلیمتر است. دستگاه از هدهای چاپی فوجی فیلم از نوع پی یزو سامبا است. سیستم جوهر افشان تک باره (Single Pass) است. رزولوشن دستگاه 1200×1200 تا 200×600 DPI است. مرکب های دستگاه از نوع پیگمنتی آب پایه و ساخت شرکت هایدلبرگ است. دستگاه به صورت 7 رنگ CMYK به علاوه نارنجی و بنفش و سبز است. دستگاه را می توان به یونیت ورنی زنی یووی یا آب پایه مجهز کرد.

از جمله تجهیزات رقیب این دستگاه می توان به ماشین Varijet ساخت شرکت KBA اشاره نمود.

این دستگاه 4/5 ورقی برای اولین بار در دروپا عرضه شد . این دستگاه ساخت مشترک KBA را و شرکت زیراکس است. زیراکس موتور چاپ و کوئیگ ویائر دیگر بخش های این ماشین را که شباهت فراوان به ماشین افست راپیدا دارد ، می سازد. به همین خاطر از لحاظ کاربرد و ساختار شباهت فراوانی به ماشین PrimeFire دارد. دستگاه از مرکب های پایه آب که برای چاپ کاغذ و مقوای پوشش دار مناسب است، استفاده می نمایند. در بعضی موارد باید یک مرکب آستری روی کار را قبل از چاپ بپوشاند . از جمله های تجهیزات اختیاری این دستگاه یک یونیت مرکب سفید مات، یونیت های فویل کوبی سرد و یونیت های پرفراژ و دایکات است. بیشترین ابعاد ورق مورد استفاده 75× 106 سانتی متر و بیشترین سطح چاپ دستگاه 730×1050 میلی متر است.

ضخامت ورق مورد استفاده در دستگاه بین 2/0 تا 6 میلیمتر است. رزولوشن دستگاه 1440 Dpi و بیشترین سرعت آن 4500 ورق در ساعت است. دستگاه از مرکب های آب پایه KBA استفاده می نماید. دستگاه به صورت 7 رنگ چاپ می نماید و قیمت آن هنوز اعلام نشده است. گزینه دیگر ماشین Landa s10 است. این ماشین یک رو زن 4/5 ورقی است و بازار چاپ جعبه را هدف قرار داده است. دستگاه از تکنولوژی نانوگرافی انحصاری لاندا که اساسا یک فرآیند افست جوهرافشان برای چاپ انواع سطوح چاپ از جمله پلاستیک است. استفاده می نماید. دستگاه لاندا از مرکب های رزینی آب پایه که از ذرات بسیار ریز تشکیل شده اند، استفاده می نماید.

لاندا ادعا می نماید سرعت این دستگاه از Primefire بیشتر است . با این حال با اینکه خبر ساخت این دستگاه 5 سال پیش اعلام شده تا به امروز تنها یک ماشین به صورت آزمایشی در یک چاپخانه نصب شده است. در عین حال این ماشین هنوز به تجهیزات کامل کنترل کیفیت مجهز نیست . قراز است یک ماشین دیگر نیز به طور آزمایشی در چاپخانه ای در آمریکا نصب گردد که هنوز این اتفاق نیفتاده است . بیشترین ابعاد ورق مورد استفاده در این دستگاه 75×1032 میلی متر است. دستگاه از ورق به ضخامت 06/0 تا 8/0 میلی متر استفاده می گردد. بیشترین رزولوشن این دستگاه 1440 Dpi و بیشترین سرعت آن 6500 ورق است.اینکه لاندا تصمیم دارد سرعت دستگاه را در نهایت به 13 هزار ورق در ساعت برساند. دستگاه از مرکب پیگمنتی پایه آب Landa Naniink استفاده نموده و به صورت چهار رنگ یا 7 رنگ چاپ می نماید. دستگاه را می توان یه یک یونیت ورنی زنی یووی و یا آبا پایه مجهز کرد. قیمت دستگاه هنوز اعلام نشده است.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1462

به "معرفی شرکت هایدلبرگ Heidelberg؛ بزرگترین شرکت خدمات و تجهیزات چاپ دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی شرکت هایدلبرگ Heidelberg؛ بزرگترین شرکت خدمات و تجهیزات چاپ دنیا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هایدلبرگ Heidelberg؛ بزرگترین شرکت خدمات و تجهیزات چاپ دنیا"

1 دیدگاه

فخرالدین سیدی 17 خرداد 1400

آیا شرکت هایدلبرگ ماشین های یک ورقی و دو ورقی دیجیتال با سرعت بالا هم دارد؟ اگر دارد، قیمت آنها را بفرمایید.

پاسخ به فخرالدین سیدی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید