شناسایی 300 چاه غیرمجاز در یزد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای استان یزد گفت: تا به امروز 300 چاه غیرمجاز در سطح استان شناسایی و پر شده است.

شناسایی 300 چاه غیرمجاز در یزد

به گزارش خبرنگار از ، سید علی اوهب، رئیس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای استان یزد گفت: عملکرد این شرکت در بحث مقابله با حفر چاه های غیر مجاز در 6 سال گذشته سبب حفظ سالانه 6 میلیون متر مکعب آب در سفره های زیرزمینی شد.

او با بیان اینکه کار شناسایی و پلمب چاه غیر مجاز از 10 سال پیش در استان شروع شد، اضافه کرد: از 6 سال پیش تا به امروز 300 چاه غیر مجاز در سطح استان شناسایی و پر شد که از برداشت 6 میلیون متر مکعب آب از منابع زیرزمینی پیشگیری بعمل آمد.

رئیس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای ادامه داد: بیشتر این چاه های غیر مجاز در دشت یزد ـ اردکان و دشت ابرکوه وجود داشتند و بیشترین مصارف این آب ها در دو بخش صنعت و کشاورزی بود.

اوهب، آب های زیر زمینی را جزء انفال و همگانی برشمرد و تاکید نمود: حفر چاه غیرمجاز به علت بروز خسارت به اموال عمومی، مجازات سختی دارد.

این مسئول توضیح داد: مردم می توانند در صورت مشاهده حفر چاه غیرمجاز در هر مکانی با اطلاع رسانی درست، ماموران این شرکت را کمک نمایند.

و

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1839

به "شناسایی 300 چاه غیرمجاز در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 300 چاه غیرمجاز در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید