فوت وفن سفر به هند برای اولین بار

به گزارش مجله زیبایی زندگی، اگر برای اولین بار است که می خواهید به هند سفر کنید، لازم است نکاتی را مد نظر داشته باشید.

فوت وفن سفر به هند برای اولین بار

هند فرهنگی غنی، غذاهایی بسیار خوشمزه و چشم انداز ها و ابنیه تاریخی زیادی دارد اما قبل از آن که پایتان به سرزمین هندی ها باز شود باید چند نکته مهم را بدانید. وب سایت فوت وفن این نکات را برای شما فهرست کرده است:

لباس مناسب بپوشید

هر کس که به هند سفر می کند باید بداند که لازم است در این کشور لباس مناسب و پوشیده بر تن کند و همه مسافران نیز باید از همین قانون تبعیت کنند. هند یک کشور محافظه کار است و مردم هند از نظر اعتقادات و باورهای دینی بسیار قوی هستند. با این که کسی از شما به زور نمی خواهد لباس سنتی هند را بر تن کنید اما پوشیدن لباس مناسب و موجه برای گردشگران هنگام بازدید از امکان عمومی و گردشگری لازم است؛ البته، اگر نمی خواهید بومی ها شما را مضحکه کنند یا برخورد زننده ای با شما داشته باشند.

همه جا پر از سر و صدا و شلوغی است… همه جا!

هندوستان کشوری پر سر و صدا و شلوغ و ملو از تاکسی های سه چرخه یا ریکشا است. بازارهای بومی کنار جاده و دستفروشان، موسیقی هندی یا بالیوودی و هر صدای دیگری که فکرش را بکنید در کوچه و خیابان های شهرهای مختلف هند شنیده می شود. بنابراین، اگر تصمیم به سفر به هندوستان دارید، شلوغی آن را هم مد نظر داشته باشید. با خودتان گوش بند یا هدفون همراه ببرید تا صداهای اضافی را کم کنید و آرامشتان به هم نخورد.

بازدید از روستاهای کوچک یا دهکده ها را از قلم نیاندازید

هیچ چیز به مقدار بازدید از روستاهای کوچک هند و کشف آنها لذت بخش و هیجان انگیز نیست. وقتی به یکی از همین دهکده ها سر می زنید و از نزدیک شاهد زندگی روزمره آنها هستید که عاری از هر گونه فناوری و پیچیدگی زندگی شهری است چیزی جز حیرت و آرامش محض نصیبتان نخواهد شد.

امنیت

مردم هند بسیار خونگرم و میهمان نواز هستند اما مثل هر کشور دیگری وقوع جرم در آن بدیهی است. سعی کنید تنها به گردش نروید، در کوچه پس کوچه های تاریک یا مکان های عجیب و غریبی که با آن آشنایی ندارید قدم نزنید. دزد و جیب بر هم تا دلتان بخواهد در هندوستان فراوان است و متعلقات شما در کسری از ثانیه به یغما می رود؛ آن چنان حرفه ای و پنهانی جیب شما را می زنند که حتی متوجهش هم نخواهید شد. با این که رفتن به مکان های نو ماجراجویی هیجان انگیزی به شمار میرود اما مراقب باشید زیرا احتیاط شرط عقل است.

غذا

سعی کنید یادتان نرود که داروهای لازم را همراه داشته باشید تا اگر غذایی با مزاج شما سازگار نبود و ناراحتی معده شما را به خود مبتلا کرد استفاده کنید. بسیاری از مسافران روزهای متمادی را به دلیل ناراحتی معده یا مسمومیت غذایی در اتاق های هتل سپری می کنند که این موضوع هم خسته کننده است و هم برنامه ریزی شما برای گردش را بر هم می زند. به شما توصیه می کنیم از غذاهای دستفروشان خیابانی نخورید و اگر هم مجبور شدید کمی بخورید، حتماً مطمئن شوید که کاملاً پخته یا جوشانده شده است.

منبع: فوت و فن / iol.co.za
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2157

به "فوت وفن سفر به هند برای اولین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت وفن سفر به هند برای اولین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید