فیلم دعوای 2 دختر بر سر ازدواج با فرهاد مجیدی!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران:ویدیو جنجالی دختران هوادار فرهاد مجیدی بازیکن و مربی مشهور فوتبال که سوژه رسانه ها شده است.

فیلم دعوای 2 دختر بر سر ازدواج با فرهاد مجیدی!

فرهاد مجیدی از خانواده ای مازندرانی و قائم شهری است. فرهاد مجیدی متولد و ساکن تهران است. فرهاد مجیدی یک برادر و 2 خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد هم به فوتبال روی آورد. همسر سابق فرهاد مجیدی فرناز مؤمنی نام دارد و فرهاد مجیدی دارای دو فرزند به نام های تیام و امیر بردیا می باشد.

ویدیو هواداران فرهاد مجیدی جنجالی شد.مانند ویدیو جنجالی که هواداران محمدرضا گلزار حماسه آفریدند اینبار ویدیو ببینید از دو دختر هوادار فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال.

جالب اینجاست که این هوادار ها میزان قد پدر خود را نمی دانستند ولی میزان کفش و قد فرهاد مجیدی را می دانستند !

فن پیج های عاشق فرهاد مجیدی

شاید باور کردنش برای ما سخت باشد که یکی همه زندگی اش فرهاد مجیدی گردد و 15 سال فقط به او فکر کند ! انگار تنها موضوع مهم، تازه ترین حرف ها و اظهارنظرهای آن هاست و تنها سوژه دیدنی، آخرین عکس ها و فیلم هایشان. آن ها گرچه در زندگی واقعی هم توجه بیشتری از دیگران دریافت می نمایند اما درنهایت یکی هستند مثل همه؛ با نقاطی تاریک در زندگی که نمی تواند سوژه عکس و فیلم باشد و با کاستی ها و ایرادهای کوچک و بزرگ که ربط و شباهت شان را به اسطوره ها و شوالیه ها تردیدپذیر می نماید. با این همه در گوشه ای از حیات مجازی به لطف هوادارهایشان نقطه ثقل دنیا اند. پشت این صفحات هواداری که عموما هم ناشناس هستند، چه کسانی قرار دارند؟ هواداری را چطور معنی می نمایند و حاضرند بابتش چه کار نمایند؟

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1865

به "فیلم دعوای 2 دختر بر سر ازدواج با فرهاد مجیدی!" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم دعوای 2 دختر بر سر ازدواج با فرهاد مجیدی!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم دعوای 2 دختر بر سر ازدواج با فرهاد مجیدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید