فیلم مانی حقیقی پروانه نمایش گرفت

به گزارش مجله زیبایی زندگی، در جدیدترین جلسه شورای پروانه نمایش، مجوز چند فیلم از جمله تفریق ساخته مانی حقیقی صادر شد.

فیلم مانی حقیقی پروانه نمایش گرفت

به گزارش خبرنگاران، 2 فیلم تفریق و اینان، پیروز به دریافت پروانه نمایش شدند.

مانی حقیقی، بیش از یک دهه مترصد فراوری پروژه تفریق بود که این امکان، در هر برهه، دچار مشکل می شد. درنهایت تفریق، سال گذشته جلوی دوربین رفت. نخستین رونمایی از این فیلم در جشنواره تورنتو بود.

در این فیلم، نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، سهیلا رضوی و سعید چنگزیان به ایفای نقش پرداخته اند.

  • یک جشنواره سینمایی منحل شد
  • جشنواره آنتالیا به پژمان جمشیدی جایزه داد | درخشش علفزار در جشنواره فیلم ترکیه

در خلاصه داستان ان فیلم آمده: وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می نماید. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می نمایند که گویی او را می شناسند و از خیابان دیدن می نماید که او وارد آپارتمانی می گردد تا با زن دیگری دیدار کند. فرزانه، سه ماهه باردار است و به سختی در شغل خود به عنوان مربی رانندگی کار می نماید. او متقاعد شده است که جلال را در یک رابطه عاشقانه گرفتار شده دیده است. وقتی آن ها درباره آن بحث می نمایند، او درباره حقایق خود قاطع است و به او یادآوری می نماید که در آن موقع کیلومترها دورتر بوده است. فرزانه آغاز به از هم پاشیدن می نماید، اما قسم می خورد که او را دیده است، و از آنجا که نمی تواند رها کند، پیش از کشف ناخوشایند مردی که در اتوبوس است، به کشیدن نخ ها و از بین رفتن رابطه اش با جلال ادامه می دهد.

اینان را رهبر قنبری، اواخر بهار سال گذشته در مشهد و روستایی در کرج جلوی دوربین برد.

در این فیلم، علی برادری و الهه جعفری به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم، داستان جوان سی ساله ای به نام عماد است که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی، راهی مشهد می گردد اما این سفر طولانی و غیرمنتظره، تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی اش را به چالش می کشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی می رساند.

بعلاوه شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم های: راه رفتن روی علف های خشک به تهیه نمایندگی مهدی بدرلو و کارگردانی مهران مهدویان، رگ های آبی به تهیه نمایندگی وکارگردانی جهانگیر کوثری، ورود،خروج،ممنوع به تهیه نمایندگی مرتضی شایسته وکارگردانی امید آقایی و ریش قرمز به تهیه نمایندگی محمدرضا تخت کشیان وکارگردانی ماکان عاشوری موافقت کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2189

به "فیلم مانی حقیقی پروانه نمایش گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مانی حقیقی پروانه نمایش گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید