قلی زاده: فکر کنم در یک مقابل یک ها خوب بودم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بال تکنیکی تیم ملی که حرکت ابتدایی منجر به گل را شروع کرد می گوید در ده دقیقه پایانی با مصدومیت بازی نموده است.

قلی زاده: فکر کنم در یک مقابل یک ها خوب بودم

به گزارش خبرنگاران ،علی قلی زاده که به نوعی پایه گذار گل تیم ملی بود بعد از بازی ازبکستان گفت:خوشبختانه همه بازیکنان تیم ملی خوب کار کردند و من هم خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کردم و امیدوارم شرایط تیم ملی هم همین گونه ادامه داشته باشد.

قلی زاده که ظاهراً مصدوم گردیده بود، گفت:در 10 دقیقه آخر بازی مچ پایم پیچید ولی چون تعویض نداشتیم مجبور شدم به همان شکل ادامه بدهم.

قلی زاده در خصوص اینکه کی روش به او در زمین آزادی عمل داده گفت:سرمربی تیم ملی از من خواسته که یک در مقابل یک ها را دریبل بزنم و فکر می کنم این مسوولیت را خوب انجام دادم.

او در خصوص شرایط تیم ملی و روند آماده سازی ملی پوشان گفت:اردوها کافی نیست چون در جام ملت ها اگر بخواهیم شرایط خوبی داشته باشیم باید فدراسیون به ما یاری کند تا مقام خوبی به دست بیاوریم.

بال تکنیکی تیم ملی در خصوص شرایطش در باشگاه بلژیکی گفت:خیلی خوشحالم که در شارلروا شرایط خوبی دارم و در همه بازی ها به صورت ثابت به میدان رفتم. روز شنبه هم یک بازی بسیار مهم داریم.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 42

به "قلی زاده: فکر کنم در یک مقابل یک ها خوب بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلی زاده: فکر کنم در یک مقابل یک ها خوب بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید