قورباغه قسمت هفتم؛ تومور خانوادگی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خطر لو رفتن قسمت هفتم سریال قورباغه وجود دارد

خبرنگارانـ قسمت هفتم سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه 13 بهمن ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قورباغه قسمت هفتم؛ تومور خانوادگی

جهت دریافت خدمات دیزاین ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در قسمت هفتم رامین که خود را به خانه نوری رسانده است، سعی می نماید پروژه ای را که آغاز نموده است، کامل تر کند و به پیش ببرد. پروژه جلب اعتماد نوری و نزدیک شدن به او.

رامین صبح در خانه نوری بیدار می گردد و با اعتماد به نفس کامل در کنار او و اعضای خانه اش رفتار می نماید. کوشش می نماید به لیلا، خواهر نوری نزدیک گردد و اعصاب سروش را برهم بریزد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هفتم سریال قورباغه اینجا کلیک کنید

رامین خود تئوری توطئه اطرافیان نوری را ابداع می نماید و خود نیز با حرف ها و کارهایش سعی می نماید به این تئوری جامه عمل بپوشاند. تا حدود زیادی هم در این راه پیروز می گردد. میانه سروش و لیلا را از آن چه بود، شکرآب تر می نماید، سروش و آباد را از هم دور و نوری را نیز به همه ظنین می نماید.

اما تاخت و تازی های رامین جایی به بن بست می خورد. جایی که در حرف هایش با لیلا زیاده روی می نماید و جایی که خبر ندارد شب قبل تحت تأثیر دارو همه چیز را به نوری لو داده و داستان زندگی اش را تعریف نموده است. فیلم و پخش شدنش و جریان هم دست هایش همه دروغ است؛ اما رامین حتی وقتی که نوری جوابش می نماید، خود را از تک و تا نمی اندازد و کوشش می نماید تا سروش را از چشم نوری بیاندازد. همان طور که آباد از پشت بام سقوط کرد!

قورباغه در قسمت هفتم هم کماکان جذاب داستانش را پیش می برد. کشمکش های میان رامین و اعضای خانه نوری به بهترین نحو چه به لحاظ متن و چه به لحاظ کارگردانی اجرا می گردد و مخاطب را درگیر خود می نماید. فصل کشمکش میان نوری و رامین هم در انتهای این قسمت بی نظیر است. جنگ قدرت آرامی که میان آن دو برقرار است، بلوف زدن های رامین، شک کردن های نوری و تغییر چند باره کفه ترازو به سمت هرکدام از آن ها لحظه های فوق العاده ای را در قسمت هفتم رقم می زند.

اگرچه تفاوت سطح و کیفیت بازی بازیگران در صحنه های مختلف و لنگ زدن های بازیگران نقش های سروش، آباد یا لیلا کاملاً مشهود است، کیفیت متن و طراحی اجرا به نحوی است که با ضعف های آن ها نیز می توان کنار آمد. از طرفی هم نوید محمدزاده و صابر ابر هم کاراکتر هایشان را به شکلی جان داده اند که دیگر جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی گذارند.

به این ترتیب قورباغه با گذشتن از قسمت هفتم به جایگاهی رسیده است که مخاطبانش دیگر نمی توانند دوشنبه ای را بدون دیدن قسمت جدیدی از این سریال تصور نمایند و داستان کوشش های رامین برای پیدا کردن راهی به قدرت و فرار از تهدید و تعقیب های اطرافش را دنبال می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1477

به "قورباغه قسمت هفتم؛ تومور خانوادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قورباغه قسمت هفتم؛ تومور خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید