جنگل بامبو در ژاپن

به گزارش مجله زیبایی زندگی، در شمال شهر کیوتو، جنگل بامبو ژاپن در دامنه کوه های طوفان قرار گرفته است. این جنگل، یک مقصد استراحتی دلنشین در طبیعت برای سفر به ژاپن است. شما می توانید از جنگل بامبو در ژاپن در طول هفته، 24 ساعته تماشا کنید و ورود به آن رایگان است. جنگلهای بامبو در ژاپن بسیار محبوب و مشهور هستند و به یکی از مقاصد اصلی در تور ژاپن خبرنگاران تبدیل شده اند. در ادامه، به معرفی جنگل های بامبو در ژاپن و جاذبه های تماشای آن می پردازیم. و بعلاوه تور ژاپن خبرنگاران را به شما معرفی خواهیم کرد.

جنگل بامبو در ژاپن

آنچه در این مطلب می خوانید

  • تاریخچه جنگل بامبو ژاپن
  • جنگل بامبو ژاپن کجاست؟
  • معرفی جنگل بامبو در ژاپن
  • نحوه دسترسی به جنگل بامپو ژاپن
  • برترین زمان سفر به جنگل های بامبو در ژاپن
  • جاذبه های گردشگری دیگر
  • نکات مهم هنگام سفر به جنگل بامبو ژاپن
  • سخن پایانی

تاریخچه جنگل بامبو ژاپن

جنگل بامبو در ژاپن، که به عنوان میشیمازو جنگل بامبو شناخته می شود، در شهر کیوتو واقع شده است. این جنگل یکی از جاذبه های گردشگری معروف در است و به علت وجود بامبوها به طول 250 متر و ارتفاع 20 متر، مکانی منحصر به فرد و زیبا را ایجاد نموده است.

تاریخچه ایجاد جنگل بامبو به سال 1200 میلادی برمی شود. باستان شناسان معتقدند که این باغ از هزاران سال پیش وجود داشته است و دیگر بخش هایی آن در طول زمان افزوده شده است. به علت نارسایی عوامل طبیعی دیگر، اکنون این جنگل بزرگ ترین باغ بامبویی در ژاپن به شمار می رود.

بیشترین رشد بامبوها در فصل بهار و تابستان رخ می دهد و هنگامی که بامبوها به ارتفاع کامل آن ها می رسند، گیاهان شبیه به نسیمی فوق العاده ظاهر می شوند که از همدیگر الگو گرفته اند. این ویژگی منحصر به فرد جنگل بامبو، آن را به یک مقصد مورد علاقه گردشگران تبدیل نموده است.

در حال حاضر، جنگل های بامبو در ژاپن به علت چشم انداز ها خیره نماینده، در فیلمسازی و هنرهای تجسمی، محبوبیت بسیاری دارد. بعلاوه مراسم تقدیر از شکوه این جنگل به عنوان یکی از چشم انداز ها طبیعی ارزشمند ژاپن انجام می شود.

جنگل بامبو ژاپن کجاست؟

جنگلهای بامبو در ژاپن، در منطقه آراشیاما واقع شده است و در کوه های طوفان در شمال شهر کیوتو قرار گرفته است. این منطقه برای سفر یک روزه از کیوتو به آنجا توصیه می شود. جنگل بامبو در ژاپن، علاوه بر معروفیت محلی، معروفیت دنیای نیز دارد و بازتماشامایندگانی از سراسر دنیا برای لذت بردن از درختان بامبو به این منطقه سفر می نمایند. این جنگل 24 ساعته باز است و ورود به آن هیچ هزینه ای احتیاج ندارد. در تور ژاپن خبرنگاران ، شما می توانید از این جنگل خاص بازدید کنید.

معرفی جنگل بامبو در ژاپن

جنگل های بامبو در ژاپن یا جنگل آراشی یاما (به ژاپنی: 竹林の小径 بامبوهاتو نو کوهه) یک منطقه تماشای و گردشگری معروف در ژاپن است. این جنگل بامبو در شهر آراشی یاما و در استان کیوتو واقع شده است و گردشگر های داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب می نماید.

جنگل های بامبو در ژاپن به خاطر شکل هندسی و چشم انداز فوق العاده آن شناخته می شوند. بامبو هایی با ارتفاع بیش از 10 متر در این جنگل وجود دارند. در طول راه پیاده روی در جنگل، با فضای سبز شاداب و خنک همراه هستید و امکانات راه پیمایی کامل را می توانید دریافت کنید.

با توجه به چشم انداز ها طبیعی و فرهنگ ژاپنی، جنگل بامبو در فیلم ها و سریال های بسیاری نشان داده شده است. از جمله به آناناس اکسپرس، Crouching Tiger، Hidden Dragon و Memoirs of a Geisha.

بازار خیابانی آراشی یاما(IZUEISHI cho)جفتگیری، بازارمسابقه وزنه برداری و کارکنان هتل و کیوسک اقامتگاه چهلم-سپتامبر می توان اشاره نمود.

این جنگل فقط یک مقصد گردشگری نیست، بلکه بعلاوه یک مکان برای یافتن آرامش است. اعتبار بالای این منطقه به علت زیبایی طبیعی آن است. جنگل بامبو امن و صلح آمیز است و می توان در آن صداهای طبیعی و جنگل را هنگام راه رفتن بشنوید.

آیا بامبو درختی درختی بومی در ژاپن است یا تزئینی؟

منطقه آراشی یاما در توکیو ژاپن منطقه ای اشرافی بوده و به خاطر ایجاد چشم انداز ها چشم نواز کاشت بامبو در این منطقه رونق گرفته. بامبوها در این منطقه به منظور تزئین و زیبایی کاشته می شوند. اینجا پر است از ویلاهای اشرافی که البته مربوط به دوران کلاسیک ژاپن و هیان هاست. در باغ های این ویلاها بامبوها به طور معمول کاشته می شوند. در دوران تاریخی ادوها بامبو برای استفاده در بخش صنایع دستی کاشته شد و بعلاوه بعضی از مصارف خوراکی نیز داشت؛ بامبو در غذاهای ژاپنی استفاده می شد. در دوران مدرن ژاپن، به خاطر تغییرات فرهنگی و سبک زندگی مردمانش، بسیاری از این باغ های بامبو به حال خود رها شدند یا بخش های زیادی از آنها را برای ساخت ویلا و آپارتمان از بین بردند. اما در سال 1967 دولت ژاپن دست به کار شد و از درختان بامبو در آراشی یاما محافظت کرد.

به طور کلی، جنگل بامبو در ژاپن به عنوان یک مقصد تماشای مشهور به شمار می رود و یک تجربه خاص و هیجان انگیز برای گردشگران است. اگر در ژاپن سفر می کنید، نباید این مکان زیبا را از دست بدهید.

نحوه دسترسی به جنگل بامپو ژاپن

از ایستگاه کیوتو، می توانید با خطوط JR San-in یا Sagano که در پاسپورت JR شما هستند، به ایستگاه Saga-Arashiyama بروید. سفر با قطار تقریبا 20 دقیقه طول می کشد. سپس از ایستگاه JR Saga-Arashiyama، می توانید سوار یک اتوبوس شوید که تقریباً هر هفت دقیقه یک بار حرکت می نماید. بعلاوه می توانید حدود 15 دقیقه پیاده روی کنید تا به جنگل بامبو برسید. به خاطر داشته باشید که قطارهایی که از ایستگاه Hankyu Arashiyama حرکت می نمایند، تحت پوشش پاسپورت JR نیستند.

در کنار ایستگاه، ساختمان آجر قرمز ایستگاه Saga Torokko واقع شده است که از آنجا می توانید یک جاده ریلی تماشای ساگانو را طی کنید. این قطار رمانتیک از دره ای عبور می نماید که چشم انداز ای زیبا در امتداد رودخانه هوزو ارائه می دهد.

برترین زمان سفر به جنگل های بامبو در ژاپن

برترین زمان برای سفر به جنگل های بامبو در ژاپن بهار و تابستان است. در این فصول، بامبوها به رشد خود ادامه می دهند و شاخه ها به ارتفاع حدود 50 فوت رسیده و یک چشمه زیبا و سرسبز را ایجاد می نمایند.

سفر در ماه ژوئن و ژوئیه، وقتی بامبوها به اوج رشد و ارتفاع زیاد خود می رسند، بسیار توصیه می شود. بعلاوه، در این ماه ها آب و هوا آفتابی و خنک است که سفر به جنگلهای بامبو در ژاپن را به یک تجربه دلنشین تبدیل می نماید. برای رزرو تور ژاپن در این فصل می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید ، تور متناسب با بودجه خود را رزرو کنید.

به علاوه، در پاییز نیز جنگل بامبو در ژاپن زیبایی خاص خود را دارد. هنگامی که برگ های بامبو به رنگ زرد و قهوه ای تبدیل می شوند، چشم انداز های بسیار زیبا و کمیاب ایجاد می شود.

بنابراین، برترین زمان برای سفر به جنگل های بامبو در ژاپن بهار و تابستان است، ولی پاییز نیز می تواند یک زمان مناسب برای بازدید از این منطقه ها باشد.

جاذبه های گردشگری دیگر

.

پارک میمون ایواتایاما

احتمالا شما تصاویری از ماکاک های ژاپنی (گونه ای بزرگ از میمون ها) در چشمه های آب گرم زمستانی دیده اید. در پارک میمون های ایواتایاما (که به پارک میمون های آراشیاما نیز معروف است)، شما می توانید این حیوانات را از نزدیک مشاهده کنید. حتی می توانید به آن ها بادام زمینی و میوه بدهید.

برای رسیدن به پارک میمون های ایواتایاما از پل تسوتنکیو که یکی دیگر از مکان های تماشای معروف آراشیاما است، عبور کنید. از باجه بلیط فروشی، حدود نیم ساعت در مسیری پرپیچ و خم از پر از درخت و پله های بتنی پیاده روی خواهید کرد تا به میمون ها برسید. هزینه ورودی پارک میمون حدود 4 دلار است و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر می توانید بازدید کنید.

معابد آراشیاما

در آراشیاما، معابد زیادی وجود دارند که بسیار تماشای هستند. یکی از آن ها باغ معبد Tenryu-Ji است که در قرن پانزدهم ساخته شده و قابلیت تماشا تابلوهای زیبای آن را بعلاوه دارد. ورودی به این معبد تقریبا 4 دلار است و با چشم انداز ها پاییزی آن تماشایی است. محوطه معبد دارای معابد دیگری نیز هستند از جمله معبد بودایی نیسون این، معبد جوجاکو-جی، معبد جیو جی با سقف کاهگلی و معبد آداشینو-نمبوتسو-جی با مجسمه های زیبا و منحصر به فرد. بعلاوه می توانید خانه و باغ Okochi Sanso Villa که خانه مرحوم دنجیرو اوکوچی بازیگر فیلم های آکیرا کوروساوا بوده را هم تماشا کنید. این ویلا و باغ ها تقریبا 2 هکتار را شامل می شود و چشم اندازهای زیبا و باشکوه شهر کیوتو و رودخانه هوزو را نیز به شما نشان می دهد.

پارک کامیاما کوئن

در انتهای جنگل بامبو در ژاپن، شما می توانید فاصله بگیرید از شلوغی جمعیت و به سمت چشم انداز ها خیره نماینده Kameyama-koen حرکت کنید. این پارک زیبا در بالاترین نقطه یک تپه واقع شده است و در کنار رودخانه ایجاد شده است. به ویژه در فصل شکوفه گیلاس ژاپن و بعلاوه در فصل پاییز با رنگارنگ شدن برگ های درختان بسیار مجذوب کننده است. درحالت عادی میمون ها در بالای تپه ها زندگی می نمایند، اما گاهی اوقات به پایین می آیند تا میوه ها را بچینند. بنابراین توجه کنید که همواره باید مراقب حضور آن ها باشید.

نکات مهم هنگام سفر به جنگل بامبو ژاپن

آماده سازی: قبل از سفر، اطمینان حاصل کنید که تمام وسایل ضروری را همراه دارید. این وسایل شامل چادر، خواب بالش و مواد غذایی کم چرب و بادوام می شود.

پوشش مناسب: توجه داشته باشید که بامبوها بسیار بلند هستند و ممکن است اطراف شما تاریک باشد. بنابراین، پوشیدن لباس های راحت و ضد حشرات، استفاده از چراغ قوه و لامپ کم نور می تواند یاری نماینده باشد.

جلوگیری از حوادث: پیش بینی و جلوگیری از حوادث مانند گرفتگی در بین بامبوها یا سقوط شاخه ها می تواند از بروز مسائل جلوگیری کند. بعلاوه، توصیه می شود برای ایمنی، همراهان همواره در نزدیکی یکدیگر باشند و با تیم های اطلاعاتی محلی در ارتباط باشند.

ترتیب محل اقامت: پیش از رفتن به جنگل بامبو، محل اقامت خود را به طور دقیق برنامه ریزی کنید. اطمینان حاصل کنید که در یک نقطه امن از بامبوها قرار می گیرید و هیچ خطری برای شما و همراهانتان وجود ندارد.

محافظت از محیط زیست: در طول سفر به جنگل بامبو، محیط زیست را احترام بگذارید و فضایی که در آن قرار دارید را پاک نگه دارید. از جنگل ها و درختان محافظت کنید و مسئولیت خود را در قبال آنها حفظ کنید.

لذت بردن: سفر به جنگل بامبو یک تجربه منحصر به فرد است. از طبیعت زیبا و آرامشی که این جنگل ارائه می دهد، لذت ببرید و یادگیری از فرهنگ و تاریخ این منطقه را از دست ندهید.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی جنگل بامبو در ژاپن پرداختیم. برای سفر به ژاپن می توانید با تورهای متفاوتی که خبرنگاران ارائه می دهد، مسافرت خود را برنامه ریزی کنید و تجربه ای فوق العاده برای خود به ارمغان بیاورید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور ژاپنمنبع: ستاره ونک
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2322

به "جنگل بامبو در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل بامبو در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید