لزوم افزایش دانش آحاد مردم از حقوق خود

به گزارش مجله زیبایی زندگی، استاندار تهران با تاکید بر لزوم افزایش دانش آحاد مردم نسبت به حقوق خود اضافه نمود: اگر مردم از حقوق خود آگاه باشند کارها از سرعت، کیفیت و شفافیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

لزوم افزایش دانش آحاد مردم از حقوق خود

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: ماده شش حمایت از حقوق مصرف نمایندگان این تکلیف را بر دوش دستگاه ها می گذارد که حقوق هر یک از مصرف نمایندگان برای آنها تشریح گردد و از حقوقی که برخوردار هستند، استفاده نمایند. از سوی دیگر همه دستگاه ها نسبت به ارتقا خدمات خود به مردم به عنوان مشتریان موظف هستند اقدامات عملیاتی ای را انجام دهند.

وی اضافه نمود: بی تردید هر چه در زمینه حقوق مصرف نمایندگان، دانش آحاد مردم ارتقا پیدا کند قطعاً کارها از سرعت، کیفیت و شفافیت بیشتری برخوردار خواهند شد و ارتقا دانش آحاد مردم در این حوزه از اولویت های استانداری تهران محسوب می گردد.

وی تاکید نمود: اجرای میز خدمت در دستگاه های اجرای در راستای تحقق همین مهم است تا همه دستگاه ها نسبت به ارتقا خدمات خود به شهروندان اقدام نمایند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به دستور رئیس جمهوری درخصوص رعایت حقوق شهروندی اشاره نمود و اضافه نمود: بی تردید ارتقا پاسخگویی توسط دستگاه های اجرایی شفافیت و ارتقا کیفیت خدمات را به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 128

به "لزوم افزایش دانش آحاد مردم از حقوق خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم افزایش دانش آحاد مردم از حقوق خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید