مدل های جدید و شیک پالتو 2018

به گزارش مجله زیبایی زندگی، پالتوهای خاکستری، قهوه ای روشن (شتری) و انواع پالتو رنگی پاستلی و بلند در امسال از ترندهای پالتو 2018 محسوب می شوند. بنابراین، گرم نگه داشتن از فرق سر تا نوک انگشت پا کار سختی نیست.

مدل های جدید و شیک پالتو 2018

خبرنگاران | سرویس مد و پوشاک - یکی از ویژگی هایی که پالتو ها را محبوب نموده است، این است که به شما اجازه می دهد لایه های مختلف را با ضخامت های متفاوت به استایل خود اضافه کنید. شما این امکان را خواهید داشت تا با اضافه کردن لایه ها، خود را در تمام طول زمستان گرم نگه دارید، و با کم کردن لایه ها برای روز های بهاری بارانی نیز، هنوز گزینه مناسبی باشند. در ادامه با مدل های جدیدی از پالتو های عرضه شده در سال 2018 آشنا می شوید.

زیباترین نمونه های پالتو 2018

اما آیا می دانید قوانین کلی برای ست کردن سایر اجزا با پالتو به چه صورت است؟ چه کفش یا شلواری را باید برای ست کردن با پالتو ها انتخاب کرد؟ و یا از چه ترکیب رنگی استفاده کنید؟

  • ترکیب رنگ: همانطور که در بالا ذکر شد، آخرین ترند برای پالتو های 2018 در رنگ های ارتشی، خاکستری، قهوه ای روشن (شتری) و یا رنگ های پاستلی ظاهر می گردد، پس باید انتخاب سایر اجزا کار راحتی باشد. اطمینان حاصل کنید که بیش از حد رنگ ها را در سایر اکسسوری های خود استفاده نمیکنید. چرا که، رنگ پالتو به عنوان آیتم اصلی در استایل شماست. مگر اینکه، تصمیم بگیرید دکمه های پالتو خود را باز کنید.
  • کفش: گزینه های زیادی برای پوشیدن کفش با پالتو ها وجود دارد، همه چیز بستگی به سبک استایل و قد شما دارد. اگر می خواهید یک سبک شیک روزمره داشته باشید، بهترین گزینه انتخاب کتانی های سفید است. اگر کوتاه قد هستید و میخواهید یک پالتو بلند را امتحان کنید، نیم بوت های پاشنه بلند را امتحان کنید، زیرا این کار باعث می گردد که شما بلندتر به نظر برسید.
بیشتر بخوانید:راهنمای انتخاب انواع بوت و نیم بوت زنانهبرای خانم های بلندتر، گزینه های دیگر عبارتند از: کفش های تخت (با پالتو بلند) و یا کفش اکسفورد برای موقعیت های رسمی تر.
  • شلوار: بهترین انتخاب شلوار برای خانم های ریزه اندام که قصد پوشیدن پالتو های بلند (پالتو های خیلی بلند به هیچ وجه برای شما مناسب نیست) را دارند، شلوار جین چسبان تا بالای مچ پاست. این نوع شلوار به خوبی با کفش پاشنه بلند ترکیب می گردد، و ظاهر شما را باریک و بلندتر نشان خواهد داد. خانم های بلند قدتر می توانند ترند دیگری را که با قدرت در حال بازگشت است، را ترکیب نمایند؛ شلوار های دم پا گشاد. اگر می خواهید شلوار های کوتاه تا مچ پا را امتحان کنید، شلوار مام استایل برای شما مناسب است. زیرا آن ها با هر پالتو رنگی ست می شوند.

بیشتر ببینید: شلوار مام استایل چیست و چگونه ست می گردد؟

  • اما در خصوص اکسسوری... : همانطور که گفتیم، مهمترین آیتم در استایل شما پالتوست. توصیه خبرنگاران به شما این است که رنگ کفش و کیف خود را با هم ست کنید. (مگر اینکه کفش اسپرت سفید پوشیده باشید) کیف های کتابی نیز ترکیبی عالی برای یک استایل شیک روزمره است؛ و اگر هوا سرد است، شاید ترجیح دهید که پالتو خود را با شال و کلاهتان ست کنید.

آیا با توصیه های بالا موافق هستید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای این صفحه در قسمت ارسال نظر با ما به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: beauty.onehowto

منبع: setare.com
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1525

به "مدل های جدید و شیک پالتو 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید و شیک پالتو 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید