مرگ 3 جوان زیر 30 سال بر اثر کرونا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: هفته گذشته 3 جوان زیر 30 سال بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند در حالی که هیچ یک بیماری زمینه ای نداشتند.

مرگ 3 جوان زیر 30 سال بر اثر کرونا

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، سراج الدین عارف نیا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان امروز(شنبه 25 مرداد) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر 411 نفر در مراکز درمانی بستری اند و استان همچنان در موقعیت قرمز واقع شده است. در هفته گذشته 3 جوان زیر 30 سال در استان بر اثر کرونا بدون علائم خاصی و بدون بیماری زمینه ای فوت کردند که باید بیشتر نکات بهداشتی رعایت گردد. از 14 شهرستان، 8 شهرستان در شرایط قرمز و 6 شهرستان استان نیز در شرایط زرد قرار دارند.

  • فرایند نزولی کرونا در گلستان | پنج شهر از شرایط قرمز خارج شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اگر مردم می خواهند مدت بیشتری در کنار خانواده های خود باقی بمانند و از آنان محافظت نمایند تا زمانی که درمان قطعی و واکسن این بیماری کشف نشده است مراقب باشند کرونا نگیرند. زدن ماسک، شرکت نکردن در میهمانی ها و دورهمی ها، فاصله از اجتماعات و کاستن از رفت و آمدهای غیرضروری از راه های در امان ماندن از کروناست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1203

به "مرگ 3 جوان زیر 30 سال بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 3 جوان زیر 30 سال بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید