نجات یافتگان غار تایلند در سوگ غواص فداکار

به گزارش مجله زیبایی زندگی، 12 نوجوان فوتبالیست که پس از دو هفته گرفتار شدن در یک غار سیل گرفته در تایلند طی یک عملیات سه روزه سخت، نجات یافتند ساعاتی پیش، در جریان مرگ غواصی که در حین عملیات، جانش را از دست داده بود قرار گرفتند.

نجات یافتگان غار تایلند در سوگ غواص فداکار

با مبلغ تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، 12 نوجوان فوتبالیست که پس از دو هفته گرفتار شدن در یک غار سیل گرفته در تایلند طی یک عملیات سه روزه سخت، نجات یافته و چند روزی است در بیمارستان تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند، ساعاتی پیش، از مرگ یکی از غواصان که جان خود را در عملیات نجات آنان از دست داد باخبر شدند.

سامان کونان، کماندوی سابق نیروی دریایی تایلند که به عنوان غواص داوطلب در عملیات نجات این نوجوانان شرکت نموده بود در غار جان سپرد اما این خبر تا ساعاتی پیش از نجات یافتگان مخفی شد چرا که پزشکان از آمادگی آنها برای شنیدن این خبر اطمینان نداشتند.

وزیر بهداشت تایلند می گوید: این نوجوانان که بین 12 تا 16 سال دارند به همراه مربی 25 ساله شان پس از شنیدن خبر فوت غواص، اشک ریختند و پس از نوشتن یادداشت هایی روی تصویر اون، یک دقیقه به احترام او سکوت کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 656

به "نجات یافتگان غار تایلند در سوگ غواص فداکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات یافتگان غار تایلند در سوگ غواص فداکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید