هتل 5 ستاره تاپ شرایتون در پاتایا، هتلی لوکس با دکوراسیون سنتی آسیایی، تصاویر

به گزارش مجله زیبایی زندگی، هتل از سرویس حمل و نقل رایگان (شاتل) به مرکز شهر پاتایا برخوردار است و 3.2 کیلومتر از ساحل جومتین جومتین و 8.1 کیلومتر از کو لارن Koh Larn (جزیره مرجانی) فاصله دارد. رانندگی از فرودگاه سوارنابومی سووارنابومی شهر بانکوک تا اینجا تنها 1 ساعت و 30 دقیقه به طول می انجامد.

هتل 5 ستاره تاپ شرایتون در پاتایا، هتلی لوکس با دکوراسیون سنتی آسیایی، تصاویر

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

هتل دکوراسیون سنتی آسیایی را با امکانات مدرن تلفیق نموده است. اتاق های عظیم هتل به امکاناتی چون یک تلویزیون صفحه تخت ، یک پخش دی وی دی DVD و چای / قهوه ساز مجهز هستند. از بالکن خصوصی عظیم آن نیز می توان از چشم انداز باغ و یا اقیانوس لذت برد.

مهمانان می توانند با دراز کشیدن روی تخت های آفتابی که در گوشه و کنار این تفریحگاه قرار داده شده اند تمدد اعصاب نمایند. کارکنان در مرکز فعالیت ها برای گشت و گذار و تفریح مهمانان برنامه ریزی می نمایند و خدماتی چون کرایه تاکسی لیموزین و شستن لباس ها برای کلیه مهمانان فراهم است.

هتل فضاهای نشیمن گوناگونی در محیط داخلی ، فضای باز و در کنار ساحل دارد ، رستوران اینفینیتی Infiniti هتل اجاق چوبی و امکانات کباب کردن را داراست و رستوران المنتس Elements غذاهای بین المللی ، از جمله تایلندی و آسیایی را سرو می کند. خدمات اتاق در 24 ساعت شبانه روز در دسترس است.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1064

به "هتل 5 ستاره تاپ شرایتون در پاتایا، هتلی لوکس با دکوراسیون سنتی آسیایی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره تاپ شرایتون در پاتایا، هتلی لوکس با دکوراسیون سنتی آسیایی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید